تکواندوی نوجوانان جهان/ پرنیان نوری و آیناز نصیری به مدال طلا رسیدند

تکواندوی نوجوانان جهان/ پرنیان نوری و آیناز نصیری به مدال طلا رسیدند

نمایندگان زن منهای 52 و 59 کیلوگرم اوران ایران با غلبه بر حریفان خود به مدال طلای تکواندو نوجوانان جهان دست یافتند.

به گزارش میجیک، در نخستین روز از چهاردهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در کره جنوبی، پرنیان نوری نماینده منهای 52 کیلوگرم ایران و آیناز نصیری نماینده منهای 59 کیلوگرم ایران با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا دست یافتند.

پرنیان نوری در وزن 52- کیلوگرم اولین مبارزه خود را مقابل الودی حجار از لبنان در 2 راند به برتری رساند. او سپس با همین نتیجه اینس بنتی از فرانسه را شکست داد و سپس 2-1 مورامات از تایلند را شکست داد.

در ادامه نوری مقابل مامدوا از آذربایجان 2 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رومرو فرناندز از اسپانیا به برتری 2 بر صفر دست یافت و به فینال این مسابقات راه یافت. نوری در فینال مقابل ژو از چین با نتایج 2 بر صفر، 4 بر 1 و 15 بر 8 به برتری رسید و به مدال طلای جهان دست یافت.

در وزن 59 کیلوگرم آیناز نصیری در دور نخست «چیانگ» از چین تایپه را 2 بر صفر شکست داد و سپس با همین نتیجه «اسمیرونوا» از روسه را شکست داد. وی سپس در دو دور مقابل “فاطمیه مندی” از فرانسه پیروز شد و در مرحله یک چهارم نهایی رانکو از صربستان را 2 بر یک شکست داد.

نصیری در نیمه نهایی مقابل اوگلسیچ کرواسی به برتری رسید و به فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی برای رسیدن به مدال طلا به مصاف نورا کازانبک از قزاقستان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر صفر به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا