تبریز میزبان دختران بدمینتون‌باز تیم‌ملی

میجیک/ آذربایجان شرقی ملی پوشان بدمینتون بانوان تبریز را به عنوان محل برگزاری دومین اردوی خود انتخاب کردند.

دومین اردوی تیم ملی بدمینتون دختران زیر 15 و 17 سال از شنبه هفته جاری به میزبانی تبریز آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

سپیده صادقی (مرکزی)، زهرا اومنی و مبینا سالاری (آذربایجان شرقی) و زینب صالحی زاده (فارس) در تیم زیر 15 سال و آیسان زارعی و مهدیه هوشمند (آذربایجان شرقی)، رویا عرب اسماعیلی (سمنان) و حنا ملاکریمی (مازندران) ) . ) در یک تیم زیر 17 سال وجود دارد.

به گزارش میجیک، اعضای تیم ملی در آکادمی بین المللی بدمینتون تبریز در دو شیفت صبح و عصر و زیر نظر لیلا اقبال و دستیارانش رباب علیاری و مریم رحیم زاده تمرین می کنند.

تبریز میزبان بدمینتون بازان بانوان تیم ملی است

آذربایجان شرقی یکی از بهترین پایگاه های بدمینتون در کشور است

لیلا اقبالسرمربی تیم ملی در گفت وگو با میجیک، درباره این اردو در تبریز گفت: دومین اردوی تیم ملی از سوم شهریور آغاز و برگزار شد. تمرینات ما در دو شیفت شامل تربیت بدنی و مهارت های فنی برگزار می شود.

وی ادامه داد: 8 ملی پوش در این اردو حضور دارند و علاوه بر تمرین در جلسات فرهنگی، روانی و تغذیه ورزشی نیز شرکت می کنند.

اقبال گفت: آذربایجان شرقی و تبریز از پایگاه های بدمینتون ایران هستند. چهار بازیکن آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند و این نشان از پتانسیل و تلاش بی بدیل تیم بدمینتون و مربیان استان دارد.

وی با قدردانی از مسئولان فدراسیون بدمینتون برای برگزاری اردوی تیم ملی گفت: هر دو هفته یکبار تیم ملی زیر 15 و زیر 17 سال یک اردو برگزار می کند که تاثیر مثبتی در آینده بازیکنان خواهد داشت.

اقبال در خصوص عدم حضور تیم های بدمینتون باشگاهی در آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی هم اکنون تیم دارد و شانس 100 درصدی دارد که دوباره تیم داشته باشد. البته در استان شرایط فرق می کند و تیم نیاز به حضور اسپانسر دارد.

تبریز میزبان بدمینتون بازان بانوان تیم ملی است

رباب علیاریسرمربی تیم منتخب بدمینتون آذربایجان شرقی درباره این اردو به میجیک گفت: خوشبختانه میزبان مرحله دوم اردوی تدارکاتی بدمینتون بازان زیر 15 و 17 سال در تبریز بودیم و تیم ملی در حال آماده سازی است.بازی های آسیای میانه. “

ادامه: هشت نفر وارد این کمپ شده اند که خوشبختانه چهار نفر از آذربایجان شرقی هستند. دو بدمینتون بانوان آذربایجان شرقی در رده سنی زیر 17 سال و دو نفر دیگر در رده سنی زیر 15 سال قرار دارند.

علیاری بیان کرد: امیدوارم با برگزاری بیشتر این اردوها بازیکنان در تیم ملی به رتبه های بالاتری برسند و مانند سال گذشته که دو تیم ملی کشور در جمع بازیکنان آذربایجان شرقی بودند. امسال می توانیم نفرات بیشتری را در اردوی اصلی تیم ملی داشته باشیم.

تبریز میزبان بدمینتون بازان بانوان تیم ملی است

دروازه بان دختر تبریزی برای حضور در المپیک
آیسان زارعیبازیکن تبریزی تیم ملی بدمینتون زیر 17 سال در گفت وگو با میجیک، درباره تمرین تیم ملی در تبریز گفت: تمرینات ما در این اردو در شرایط خوبی برگزار شد و خود را برای حضور در مسابقات آسیای میانه آماده می کنیم. ” پیش از این مسابقات در سه دوره شرکت کرده ام و مدال های طلا و نقره را کسب کرده ام و سعی می کنم در مسابقات پیش رو عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در خصوص عدم حضور تیم باشگاهی بدمینتون در آذربایجان شرقی گفت: در صورت داشتن تیم می توانیم در مسابقات دیگر شرکت کنیم و با تجربه تر شویم.
زارعی درباره اهدافش در بدمینتون گفت: هدفم حضور در المپیک است.

یک بدمینتونیست خوش آتیه تبریزی خاطرنشان کرد: از فدراسیون، تیم بدمینتون آذربایجان شرقی، مربی و مادر و پدرم که برای موفقیت تلاش کردند تشکر می کنم.

تبریز میزبان بدمینتون بازان بانوان تیم ملی است

دختر درخیز هشترودی به گل بعدی…

زهرا آمنیبدمینتون ملی پوش زیر 15 سال هشترودی در گفت وگو با میجیک درباره شرایط اردوی تیم ملی در تبریز، اظهار کرد: اردوی تیم ملی تاکنون از هر نظر بسیار خوب بوده است. تمرینات منظمی برگزار شده و سرمربی تیم ملی نقش مهمی در تاثیرگذاری تمرینات داشته است.

وی درباره اهدافش در بدمینتون بیان کرد: آرزوی من تا الان رسیدن به اردوی تیم ملی است که در حال تحقق است. اما از این به بعد هدف من در بدمینتون حضور و درخشش در تورنمنت های خارج از کشور است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا