دشمن تلاش دارد هویت زن اسلامی را کمرنگ کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار محمدرضا مهدوی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی راویان جایگاه زن در اسلام و تربیت بانوان متخصص و کارشناسان خانواده از بسیج جامعه زنان استان گفت: اگر در جامعه امروز شاهد وحدت امت اسلامی در مقابل مقاومت و در منطقه هستیم، نتیجه کار تبیینی حضرت زینب و درسی است که از عاشورا می گیریم.

وی بیان کرد: نقش زنان همواره نقشی بی بدیل در پیشرفت جامعه بوده و تاکنون نقش زنان در دفاع مقدس، سازندگی کشور، مسائل آموزشی و آموزشی و پیشرفت در عرصه های مختلف علمی بوده است. نقش مهم، مؤثر، مؤثر و راهنما. گران قیمت در جامعه است.

مهدوی خاطرنشان می کند: ما با قهرمانان و افراد برجسته جامعه روبرو هستیم که همگی در دامان زنان پاک تربیت شدند. وفادار در حالی که در غرب، زن را ابزار تبلیغاتی و کالایی در عرصه اقتصادی می دانند و دشمن سعی می کند هویت زن اسلامی را کاهش دهد یا از بین ببرد زیرا با منافع آن چیزی که در غرب تصور غرور آمیز دارد در تضاد است. زنان یعنی

وی بیان کرد: از دیدگاه اسلام، زن در جبهه تعالی انسان قدم می زند و از سوی دیگر نگاه غربی به زن وجود دارد، دو جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار می گیرند تا ریسک کنند و برخورد کنند. با هر چیزی که مغایر با منافع آنها باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: آنچه استکبار با استفاده از فضای مجازی و توطئه های مختلف در حق زنان، مردان و انقلاب ما می شود، است. تعالی از نظر فرهنگی انواع مختلف را متحول می کنند و در حالت عفاف و حجاب با شگردهای مختلف کار را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: استکبار و غرب دلشان برای زن و حقوق زن سوخته نیست، برای یافتن حجاب در ایران مدعی حقوق بشر و آزادی هستند و بیش از 40 هزار زن و کودک بی دفاع غزه را به این شکل کشتند. که متفاوت است حقوق بشر نیست و چیزهای مثبتی که از غرب در مورد انسانیت و جایگاه زن می شنویم نیز دروغ است و کارکردی ندارد.

مهدوی بیان کرد: از نقشه ای که دشمن انجام داده، وظیفه ما را سنگین می کند، در بحث جهاد مشخص است که باید کار تبیین را در مقابل طراحی و استکبار دشمن در تحصیل انجام دهیم و امروز که دشمن است. با تمام قوا آمده است و جایی که کمتر است با موشک و بمب عمل می کنند.

وی بیان کرد: دشمن خیلی تلاش می کند جوانان ما را از ما بگیرد و ما در گذشته نتوانسته ایم اطلاعات تاریخ، سیاست ها و وضعیت جهان را به جوانان به درستی از قاره تبیین کنیم. از اروپا، تا کنون آمریکا و اروپا می خواهند خواستن وقتی با کشوری صحبت می کنند، حتی با ادب صحبت می کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آمریکا به برکت خون شهدا و مقاومت مردم ایران از اول انقلاب تا کنون سفیران خود را به اسلام ایران می‌فرستد. هر روز لطفا جوابی از رژیم صهیونیستی ندهید و ادعای ابرقدرت بودن را دارند، تا کنون هیچ کس در مقابل آنها ایستادگی نکرده و از موضع بالا به همه دنیا می گویند و نیرو عقب نشینی می کند.

وی با تاکید بر اینکه باید به عزت و عزتی که امروز ایران اسلامی دارد، احترام بگذاریم، گفت: زمانی رئیس جمهور اجازه گفت و گو با سفیر آمریکا در ایران را نداشت اما اکنون همه کشورهای همسو و غیرمتعهد به دنبال گفتگو هستند. و با مقامات آن کشور صحبت کنید

مهدوی تصریح کرد: پاسخ به اسرائیل از روز اول داده شده و پاسخ نهایی در زمان مناسب داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز سیاستمداران اسرائیلی و رژیم صهیونیستی و سران پرافتخار آن اعتراف می کنند که اسرائیل سقوط کرده و کارش تمام شده است و آمریکا می گوید با این همه کمک دیگر نمی توانیم اسرائیل را نجات دهیم در حالی که 40 هزار نفر در این کشور شهید شده اند. غزه . و غزه با خاک یکسان شده است، اما مردم همچنان مدرن ترین امکانات و سلاح های نظامی پیشرفته ای را که آمریکا به اسرائیل داده است، رد می کنند، اما این رژیم فاسد در مقابل جهادگران غزه ناتوان است.

دکمه بازگشت به بالا