دوره تربیت راویان جایگاه زن در اسلام برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران

به گزارش خبرنگار آنلاین، افتتاحیه دوره توانمندسازی راویان، جایگاه و نقش زن در اسلام و تربیت کارشناسان مطالعات زنان و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه خراسان جنوبی عصر دوشنبه با حضور حجت الاسلام . -اسلام عبادی نماینده فقها در استان و سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام.

بصیری پور مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: 250 نفر از بسیجیان در یک دوره آموزشی برای راویان در حوزه زنان و خانواده و مطالعات زنان و خانواده و طی دو دوره ویژه مهارت های مختلف را فرا می گیرند. . استاد خود را معرفی خواهد کرد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی، مهارت آموزی و تربیت مربیان و فعالان حوزه زنان و خانواده در راستای الگوسازی هویت اسلامی زنان مسلمان و سبک زندگی فاطمی است. شعار بسیج جامعه زنان استان.

مسئول بسیج جامعه زنان استان، دوره آموزشی راوی جایگاه زن در اسلام و دوره آموزشی مربیان حوزه مطالعات زنان و خانواده و در مجموع 100 نفر از فرهیختگان را برگزار کرد. و بسیج نخبگان در این دوره حضور خواهند داشت و افزود: تعدادی از اعضا و فعالان بسیج نیز در حوزه عفاف و حجاب در مجتمع غدیر با ظرفیت 300 نفر خواهد بود.

وی در پایان گفت: طی سال گذشته 630 نفر را در دوره های مختلف در تخصص های مختلف مرتبط با مسائل زنان و خانواده، فعالان اجتماعی در موضوع عفاف و حجاب، دوره های تحصیلی، روایات تربیت معلم و مهارت ها پاسخ به شبهات یکی از موضوعات اصلی است.

وی افزود: طلاب از اقشار مختلف اعم از فرهنگیان، اساتید، طلاب، مساجد و محلات، پزشکی و مهندسی و طلاب حوزه علمیه در این دوره حضور دارند و به عنوان فعال، فعال و فرهنگی در سطح جامعه ایفای نقش می کنند.

دکمه بازگشت به بالا