با مدیری مذاکره شده، اما توافق نه!

آفتاب نیوز :

نماینده سیما در خصوص صحبت هایی که با مهران مدیری برای ساخت سریال درام انجام شده است، عنوان کرد که داستان هنوز نهایی نشده و مدیری مشغول نگارش فیلمنامه است.

محسن برمهانی قائم مقام سیما در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره سریال طنز صداوسیما گفت: سازمان برای نگه داشتن مخاطب باید در جایی هزینه کند و قطعا طنز بخشی از کارهایی است که سازمان انجام می دهد. .

وی در خصوص ممنوعیت طنز گفت: اگر به معنای ممنوعیت شوخی های مبتذل است، بله سازمان آن را ممنوع کرده است. اکنون به دلیل رواج برخی آثار مجازی در شبکه های اجتماعی (که به معنای پلتفرم ها نیست) مصرف طنز توسط مخاطب نوجوان تغییر کرده است و طنز لزوماً مصرف عمومی کشور نیست. تجربه نشان می دهد که کمدی خوب و ایجاد یک موقعیت خنده دار خوب می تواند بر همه چیز غلبه کند. محدودیت تلویزیون چیزی است که مخاطب از تلویزیون می خواهد و می خواهد در کنار خانواده بنشیند و کار را تماشا کند.

نماینده سیما در خصوص مذاکره با مهران مدیری گفت: در حال مذاکره با هنرمندان مختلفی هستیم و مدیری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برمنی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات این قرارداد گفت: وقتی توافقی وجود ندارد چرا باید جزئیات را به شما بگویم؟ آقای مهران هنوز متن تحریریه را می نویسد، مشخص نیست، چون الان دارد نوشته می شود و کی می داند، سیستم تولید متن از سیستم تولید کار جدا شده است.

وی در بخشی دیگر از این سخنان با بیان اینکه پخش 2 سریال طنز «بادل» و «دربندون» نیمه تمام است، اظهار کرد: سریال «بادل» به کارگردانی علی مسعودی مصادف با ایام شهادت آیت الله رئیسی و محرم و صفر است و می شود. در آینده پخش شود سریال دربندون به کارگردانی حسن لفایان تولید سازمان صداوسیما نیست. تشخیص ما این است که کیفیت لازم را ندارد و اثر آن غیرقابل قبول است. این سریال در حال حاضر متوقف شده است، اما ممکن است ویرایش و پخش شود.

برمانی در پایان درباره بازگشت این برند برای تلویزیون گفت: شاید به دلایل مختلف برنامه را برنمی گردانیم، زیرا یا برنامه خوبی نیست یا تاریخ مصرف آن تمام شده است یا مشکل کپی رایت و مشکلات دیگر دارد. با این حال، برخی از برندها و افرادی هستند که سازمان ها تمایلی به همکاری با آنها ندارند. شاید الان عنوان غیر قابل پخش ترین برنامه به ذهنتان خطور کند که به این ترتیب به ادامه و پخش آن می پردازیم.

دکمه بازگشت به بالا