۳ طلا و ۱ نقره ملی‌پوشان رویینگ ایران در قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا

نقره

تیم قایقرانی ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا سه مدال طلا و یک نقره کسب کرد.

به گزارش میجیک، رقابت های قایقرانی قهرمانی زیر 23 سال و نوجوانان آسیا به میزبانی چین برگزار می شود. تیم ایران با کسب سه مدال طلا و یک مدال نقره برای اولین بار در مسابقات قایقرانی جوانان زیر 23 سال و آسیا به این تعداد مدال دست یافت.

مهنا حاجی حسینی قایقران تک نفره مردان به مصاف نمایندگان چین، کره، هنگ کنگ، ویتنام و تایلند رفت و با زمان 8:13.37 دقیقه به مدال طلا رسید. در این رقابت نمایندگانی از هنگ کنگ و ویتنام دوم و سوم شدند.

فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در رقابت های روئینگ دو نفره زیر 23 سال در رقابت با نمایندگان کره شمالی، چین، هند، ویتنام و چین تایپه با زمان 7:38.07 دقیقه به مدال نقره دست یافتند. در این مسابقات نمایندگانی از چین و ویتنام اول و سوم شدند.

فاطمه مجلل در روئینگ یک نفره زیر 23 سال با حریفانی از چین تایپه، چین، ازبکستان، ویتنام و هنگ کنگ شرکت کرد و در نهایت با زمان 7:57.20 دقیقه به مدال طلا دست یافت. در این مسابقات قایقرانانی از چین و ویتنام دوم و سوم شدند.

امیررضا عبدلی در رشته روئینگ یک نفره زیر 23 سال در رقابت با نمایندگان چین تایپه، ازبکستان، چین، هنگ کنگ و ویتنام با زمان 7:28.62 دقیقه پنجم شد و مدال کسب نکرد. در این مسابقات نمایندگان چین، ازبکستان و چین تایپه اول تا سوم شدند.

روز گذشته تیم چهار قایقرانی بانوان به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا