اعلام آمادگی جامعه‌الزهرا(س) برای تعامل و همکاری با نهادهای مختلف – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اعلام آمادگی جامعه‌الزهرا(س) برای تعامل و همکاری با نهادهای مختلف - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سیده زهرا برقایی در دیدار با مریم عرب نژاد مدیرکل امور بانوان ناحیه قم اظهار داشت: همکاری جامعه الزهرا(س) با اداره کل امور بانوان ناحیه قم بسیار خوب بوده است. . دور و در دوره های مختلف همکاری داریم.

مدیر جامعه الزهرا تاکید کرد: ما این مجموعه را بیت حضرت زهرا(س) و تمامی فعالیت های این مجموعه را برای حضرت زهرا(س) و امام زمان(عج) می دانیم و سعی می کنیم برنامه ها و فعالیت ها را با توجه به شرایط موجود برگزار کنیم. عقل و صلاحدید رهبر

برقعی با بیان اینکه ارتباط با دولت و نهادهای دولتی را وظیفه خود می دانیم به ظرفیت جامعه الزهرا اشاره کرد و افزود: در این قشر زنانی هستند که سال ها با متون اصلی دین آشنا هستند. و تلاش کرد. برای درک اصل دین همان چیزی که امروز جامعه به آن نیاز دارد.

وی یکی از رسالت های جامعه الزهرا را خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

مدیر جامعه الزهرا(س) با نمایش فعالیت های این موسسه علمیه گفت: در این مجموعه از مهدکودک گرفته تا سطح علمی و دانشگاهی در زمینه های مختلف فعالیت دارند و زمینه های مناسب برای همکاری و تعامل وجود دارد.

برقعی به برنامه هایی از جمله شب های با فضای ویژه دانش آموزان، برگزاری دوره های مختلف عملی و مهارتی ویژه بانوان استان و دیگر فعالیت ها در مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: در این مجموعه مجتمع آموزشی مهدکودک شکوفه های بهار و هدی در طول سال برنامه هایی دارد که اگر در سطح استان اجرا شود بسیار موثر خواهد بود.

وی سپس با بیان اینکه امروزه زنان بیش از مردان در جامعه تأثیرگذار هستند، گفت: پس از هر فتنه ای، حضور زنان و نقش اجتماعی آنان بیشتر نمایان می شود. امروز باید بانوان مؤمن حوزوی و صاحب نظران و افراد دارای مسئولیت حکومتی در قالب یک شبکه سازماندهی شوند و برای حل مشکلات جامعه راهکارهای عملیاتی ارائه کنند و کشور را برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) آماده کنند.

مدیر جامعه الزهرا افزود: مسائل بانوان باید احصاء و اولویت بندی شود و برای ارائه راهکارهای عملیاتی به سازمان ها و نهادهای موثر مختلف ارائه شود و جامعه الزهرا نیز ظرفیت مناسبی در این راستا دارد.

برقعی با اشاره به نگاه تمدن اسلامی به زن و بیان اینکه زن در تمدن مدرن نقش بسزایی دارد، گفت: نگاه اسلام به زن نگاه تمدنی است و باید به این موضوع توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه حجاب یک معضل اجتماعی است، گفت: زنان نیاز به حضور در جامعه دارند و برای حضور در جامعه به حجاب نیاز دارند و تاکنون غرب به این نتیجه رسیده است.

رهبر جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه باید آموزه های دینی اسلام را به گونه ای جدید به جوانان برسانیم، تصریح کرد: اگر رویه ها و رویه ها را برای تکمیل جوانان در جامعه به درستی انجام دهیم، جوانان می پذیرند.

در پایان این دیدار مدیرکل بانوان استان قم نیز گواهینامه «حمایت از خانواده و جمعیت جوانان» از سوی استاندار قم را به مدیر دانشگاه الزهرا تقدیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا