شمارش معکوس برای درخشش نخبگان ایرانی در لیون فرانسه

شمارش معکوس برای درخشش نخبگان ایرانی در لیون فرانسه

یک روز مانده به افتتاحیه Worldskills 47th 2024 و شمارش معکوس برای درخشش نخبگان ایران در مهم ترین گردهمایی مهارتی جهان تا ساعتی دیگر آغاز می شود.

به گزارش میجیک، روز سه شنبه 29 شهریور 1403 افتتاحیه چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی مهارت برگزار می شود و این مسابقات از روز چهارشنبه به صورت رسمی به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

ایران با 18 مهارت الیت در 15 رشته در مسابقات worldskills-lyon 2024 شرکت کرد. نماینده ایران پس از اتمام مسابقات داخلی برای این دوره از مسابقات انتخاب شده است. جوان ترین نماینده ایران 16 سال سن دارد و در زمینه توسعه شبکه های وب و موبایل وارد این رقابت شده است.

امسال چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی مهارت در لیون فرانسه برگزار می شود. 1383 شرکت کننده جوان از 60 کشور جهان برای نشان دادن توانایی های خود به این مسابقات آمدند. شرکت کنندگان در بیش از 60 رشته مهارتی به رقابت می پردازند و میلیون ها نفر نتایج این مسابقه را دنبال می کنند.

طبق برنامه مسابقات چهارشنبه 21 شهریور اولین روز مسابقات است و تا شنبه 24 شهریور ادامه خواهد داشت. به گفته کارشناسان همراه این مسابقات، هر 18 نفر کاروان ایران در تمامی روزهای مسابقات حضور دارند و طبق تقویم مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش میجیک، تمامی مسابقات جهانی در این استاندارد دارای شاخص های سختگیرانه ای برای کارشناسان همراه با شرکت کنندگان است که بر این اساس قوانین کلی مسابقه در کارگاه آموزشی به کارشناسان آموزش داده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا