تقویت کیفیت شبکه از اولویت‌های اصلی من است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر بگوییم مرکز LCT شریان اینترنت کشور است، اغراق نیست؛ از تعهد رئیس جمهور به ملت و دغدغه های نمایندگان مردم، در تاریخ به این مرکز آمدم. روز اول کار و تقویت کیفیت شبکه اولویت اصلی من و دوستانم خواهد بود.

تقویت کیفیت شبکه یکی از اولویت های اصلی است

به گزارش میجیک، ستار هاشمی صبح امروز طی مراسمی با حضور افرادی همچون وزیر ارتباطات دولت سیزدهم و نمایندگان آنها رسما در وزارت ارتباطات آغاز به کار کرد. پس از مراسم استقبال وی، جلسه تشریح اقدامات سه سال گذشته و آخرین وضعیت حوزه ارتباطات برگزار شد و وزیر ارتباطات به مهم ترین مشکلات کاری و اولویت های وزارت حمل و نقل پرداخت.

ستار هاشمی پس از این مراسم از مرکز سورتینگ و مبادلات پستی کشور بازدید و پس از بررسی میدانی از روند اجرا و عملیات پستی بویژه تهیه و ارسال گذرنامه زائران اربعین به مجتمع انقلاب اسلامی رفت. از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت و بازدید از بخش های مختلف این مجتمع افتتاح شد، در این بازدید، وزارت اطلاعات و ارتباطات روند اجرایی و عملیات پستی به ویژه تهیه و تحویل گذرنامه زائران اربعین را بررسی کرد.

هاشمی همچنین در خصوص مشکلات و موانع موجود در بررسی بخش های مختلف از جمله آنالیز تبادل مکانیکی و تحلیل پاکت هوشمند با کارکنان این اداره گفتگو کرد.

وی در زیر با حضور در باجه مرکزی منطقه پست جنوب غرب با مشتریان و مراجعین دریافت گذرنامه به گفتگو پرداخت و روند ارسال و تحویل پاسپورت را بررسی و ارزیابی کرد.

وزیر ارتباطات سپس به ساختمان انقلاب اسلامی شرکت ارتباطات زیرساخت رفت و از این مجموعه مخابراتی بازدید و روند کار را در میدانی مورد بررسی قرار داد.

تقویت کیفیت شبکه یکی از اولویت های اصلی است

وی در همین راستا اخیرا با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی از بازدید امروز خود خبر داد و گفت: در اولین ساعات کاری از کارکنان پرتلاش و عزیز عیادت کردم. عملیات تفکیک و تحویل بسته ها بدون تعطیلی در همه روزهای سال ادامه دارد. امروز تحویل ویژه گذرنامه زائر اربعین حسینی (آمریکا) با تلاش فراوان کارکنان پست شریف انجام شد.

وی همچنین گفت: اگر بگوییم مرکز LCT شریان اینترنت کشور است، اغراق نیست. به دلیل قول رئیس جمهور به ملت و دغدغه نمایندگان مردم در اولین روز کاری به این مرکز آمدم.

هاشمی تاکید کرد: تقویت کیفیت شبکه یکی از اولویت های اصلی من و همکارانم خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا