برنامه فرهنگی در مسیر زائران حسینی در آذربایجان غربی اجرا می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آذربایجان | آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری آنلاین، رقیه موسویان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: در مرز با تمرین کنیدماکو بازرگان پول نقد و در ارومیه نیز مراسم پیاده روی اربعین ویژه برادران برگزار شده و برنامه های مختلفی برای این روز تدارک دیده شده است.

وی از توزیع کتابی سه زبانه با عنوان «زن از دیدگاه امام انقلاب» در مسیر اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این کتاب ها دیدگاه ها و نظرات ناب امام (ره) و مقام معظم رهبری آمده است. انقلاب در مورد جایگاه زن در جمهوری اسلامی در حوزه نوشتاری نوشته شده است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهید آذربایجان غربی به برپایی غرفه های عفاف و حجاب توسط بسیج جامعه زنان پیرانشهر، اجرای گروهی سرود توسط کودکان خردسال، ارائه راوی به نقش و جایگاه زن در اسلام اشاره کرد. و آن را با غرب در راهپیمایی مقایسه کنید.

موسویان از تهیه و توزیع بروشورهایی به زبان های ترکی، انگلیسی و عربی در بین زائران خارجی خبر داد و گفت: پیام مقام معظم رهبری به کنگره 7000 شهید زن درباره الگوی سوم زنان مسلمان ایرانی در قالب بروشور چاپ و توزیع می شود. به زائران

وی ضمن اشاره به اینکه امروز پیام شهدای کربلای حسینی جهانی شده است، ادامه داد: ایثار و شهادت و ایستادگی در راه دفاع از حقوق مهمترین پیام نهضت حسینی است که خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم. .

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهید آذربایجان غربی بر لزوم ترویج ویژه برنامه های فرهنگی برای زائران اربعین تاکید کرد و تصریح کرد: هر برنامه ای باید آنقدر غنی باشد که تحول ایجاد کند.

دکمه بازگشت به بالا