برگزاری وبینار آموزشی «کنشگری رسانه‌ای اربعین» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آموزشی | اربعین

برگزاری وبینار آموزشی «کنشگری رسانه‌ای اربعین» - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، صوفیا سوفی مدیر روابط عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران وی بیان کرد: همزمان با ایام پیاده روی اربعین و با توجه به لزوم مستندسازی اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه بانوان، به همین دلیل است قبل از اعزام همکاران به عراق یا مرز، کارگاه آموزشی با عنوان «مستندسازی و تولید محتوای رسانه ای»، «روش های عکاسی با تلفن همراه» و «مشکلات تولید محتوا و موضوع» برگزار شد. نگاه کن در اربعین برگزار شد.

همچنین در روز سه شنبه 2 مرداد 1403 از ساعت 09:00 الی 14:00 کارگاه آموزشی به صورت آنلاین برگزار شد و طبق آمار شرکت کنندگان با استقبال خوبی از سوی مدیریت و کارشناسان حوزه بانوان مواجه شد. در 22 منطقه گنه و همچنین همکاران اداره کل امور زنان و خانواده.

وی با تاکید بر اینکه رویدادهای آنلاین در دنیای واقعی جایگزین رویدادهای زنده از نظر زمانی و مکانی شده است، ادامه می دهد: به عنوان مثال جلسات نماز خانگی یا تعزیه آنلاین به صورت آنلاین و مجازی است. از مجامع مذهبی و نمایشگاه های مذهبی تعزیه در دنیای واقعی. وبینارها (Webinar) یکی از شناخته شده ترین انواع رویدادهای آنلاین است که معمولا به عنوان یکی از نتایج این فناوری ارائه می شود. وبینارهامعادل مجازی یک سمینار در دنیای واقعی است. به دلیل اهمیت مستندسازی آنچه در حوزه زنان و خانواده در برنامه بزرگ اربعین حسینی می گذرد. کوچک بوده و خواهد بود، این دوره آموزشی فشرده ضروری است وبینارها برگزار می شود تا بخشی از حال و هوای خوب اربعین حسینی از طریق درگاه فضای مجازی برای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به اشتراک گذاشته شود.الف) منتقل شده است

یادداشت های صوفیانه: وبینارها «فعالیت رسانه ای اربعین» بسیار مختصر است مختصر و در مهم ترین موضوع تولید محتوا در فضای قانونی این امر به ویژه به روز اربعین حسینی داده می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران بیان کرد: در این زمینه، فعالیت رسانه ای اداره کل امور بانوان و خانواده در نظر گرفته شده تا کارگاه آموزشی 2 روزه تفصیلی با عنوان سواد رسانه ای برای مدیران و همکاران معاونت بانوان و خانواده شهرداری در تهران برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا