پیش بینی ۱۵۰ هزار مترمربع سایبان در مسیر پیاده‌روی اربعین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | اربعین

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سید مجید میرا احمدی وی گفت: در رابطه با حل معضل گرما اقدامات مختلفی پیش بینی شده است که بخش قابل توجهی از این برنامه ریزی محقق شده یا در حال تحقق است.

رئیس ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده در 6 مرز انجام شد. گنه زیارتگاه زائران اربعین حسینی است چتر وی با هدف خنک‌تر کردن مکان زائران در این مکان افزود: در این چارچوب 150 هزار متر مربع سایبان پیش‌بینی شده، بخش مهمی محقق شده و در سایبان‌ها فن، کولر و پنکه نصب شده است.

آقای احمدی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داریم، خاطرنشان کرد: در این چارچوب 200 میلیون بطری آب شرب پیش بینی شده است که جدا از آب شرب در نظر گرفته شده برای موکب است.

وی با بیان اینکه این بطری های آب به مرز حمل و در سردخانه نگهداری می شود، ادامه داد: کارخانه تولید یخ نیز در این امر به ما کمک کرده است.

میرا احمدی وی همچنین با بیان اینکه هلال احمر و وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای درمان زائران مبتلا به گرما انجام داده اند، تصریح کرد: از سوی دیگر تلاش کرده ایم زائران در مرز را به حداقل برسانیم تا نداشته باشند. در گرما روی مرز ماندن

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی نیز با بیان اینکه نگران مشکل گرما در این سوی مرز نیستیم، تصریح کرد: زائران تا حد امکان کلاه و نقاب به همراه داشته باشند و از عینک آفتابی و قمقمه استفاده کنند. آب را با آنها خنک نگه دارید و از لباس های نخی استفاده کنید و از طرفی وسایل اضافی را با خود نیاورید.

وی با بیان اینکه طرف عراقی نیز در مقابله با مشکل گرما گام های خوبی برداشته است، اظهار داشت: امسال دولت عراق 4 میلیارد دلار برای توسعه زیرساخت های مرزی و جاده ای اختصاص داده و گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است. این رابطه

دکمه بازگشت به بالا