استقبالی پرشور از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

اولین روز از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران با استقبال پرشور سهامداران، مردم و فعالان بازار سرمایه به پایان رسید به گونه ای که برخی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای حل مشکلات و چالش های موجود در پایتخت عنوان کرد. منطقه بازار

به گزارش میجیک، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) بزرگترین و تاریخی ترین رویداد مالی، سرمایه گذاری و فناوری مالی کشور در بیست سال گذشته از صبح امروز (جمعه 28 مردادماه) آغاز می شود. در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد و در اولین روز با استقبال عموم، سهامداران و فعالان بازار سرمایه مواجه شد.

مدت برگزاری این نمایشگاه مالی ایران از 19 تا 22 مردادماه از ساعت 8 صبح الی 15 در محل دائمی نمایشگاه تهران میزبان مخاطبان، کارشناسان و علاقه مندان به حوزه های بورس، بانک و … خواهد بود. بیمه و سایر حوزه های اقتصادی و معرفی توانمندی ها، دستاوردها و هم افزایی نهاده های مالی داخلی و خارجی از مهمترین اهداف این نمایشگاه معرفی شده است.

به گفته حسین عبده تبریزی، دبیر کمیته علمی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران، برگزاری نمایشگاه صنعت مالی در سال های اخیر منجر به ایجاد روابط خوب با کشورهای همسایه در حوزه بیمه و بانک شده است. با وجود تحریم ها البته با تحریم ها محدودیت ها افزایش می یابد، اما باز هم اتفاقات خوبی می افتد. در حوزه بازار پول، محدودیت ها افزایش می یابد، ارتباطات بین المللی کاهش می یابد یا گاهی اوقات قطع می شود. بنابراین، برای ایجاد تعادل در این مشکل باید به سمت راه‌های جدیدی مانند برخورد با چین و روسیه برویم. امید است چالش های بازار سرمایه نیز برطرف شود تا شاهد رشد و پیشرفت در منطقه باشیم.

به شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی خوش آمدید

اما در حاشیه این نمایشگاه، نشست ها و نشست های کارشناسی با حضور فعالان، اقتصاددانان و شهروندان از جمله سهامداران برگزار می شود که می توان از آن به عنوان نشست های اقتصادی در خصوص مشارکت مدیران بازار سرمایه در تصمیم گیری های کلان اقتصادی با حضور دبیر سازمان یاد کرد. کمیته علمی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ایران با حضور برخی کارشناسان و سهامداران برگزار شد. در این جلسه کارشناسان ضمن صحبت در خصوص وضعیت بازار سرمایه به سوالات و شکایات سهامداران منطقه پاسخ دادند.

به گفته دست اندرکاران، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه مشکلات و درخواست های خود به مسئولان فعلی و آینده اقتصادی است.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم آخرین دستاوردها و توانمندی های کشور در حوزه صنعت مالی، آشنایی شرکت ها و سازمان های ایرانی با آخرین فناوری روز دنیا در موضوع نمایشگاه ها، جاذبه های داخلی معرفی شد. و سرمایه گذاری خارجی، توسعه فرهنگ تعاملی از طریق ارتباط مستقیم و جلب اعتماد عمومی، جمع آوری نقدینگی از دست رفته جام و سوق دادن به مسیر مولد از طریق پس انداز در بانک ها، سرمایه گذاری در سهام از مهمترین اهداف این نمایشگاه است. بازار و اعتماد در بیمه و امنیت ناشی از آن و توسعه مبادلات تجاری.

با وجود اینکه سهامداران و مردم پرشور از نمایشگاه شانزدهم بازدید کردند اما احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم و مجید عشقی رئیس سازمان بورس در این نمایشگاه حضور نداشتند.

به شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی خوش آمدید

به شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی خوش آمدید

به شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی خوش آمدید

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا