حذف امضای طلایی برای صدور مجوزهای ورزشی

با تصویب هیات وزیران و با تصمیم معاون اول رئیس جمهور، الزام تصویب کمیسیون در ماده 5 از الزام صدور مجوز باشگاه های ورزشی حذف می شود.

برای صدور جواز ورزشی علامت طلایی را بردارید

به گزارش میجیک، بر اساس مصوبه سال 1370 هیات وزیران، درخواست هر یک از متقاضیان تاسیس باشگاه ورزشی باید در کمیسیونی موسوم به ماده 5 (آیین نامه اجرایی قانون جواز تاسیس) بررسی و تصویب شود. باشگاه ها و استادیوم های ورزشی توسط افراد تحت نظارت دولت). به نظر می رسد کمیسیون ضوابط مشخصی برای رد یا پذیرش درخواست های متقاضیان تاسیس باشگاه های ورزشی ندارد و با صلاحدید اعضا درخواست مجوز باشگاه های ورزشی را تایید کرده است.

از این رو به دلیل نبود روال مشخص و تکیه بر تکلیف درخواست مجوز به نظر شخصی برخی مسئولان، دریافت مصوبه کمیسیون ماده 5 به یکی از بزرگترین موانع سرمایه گذاری در حوزه ورزش تبدیل شده است.

این در حالی است که اخیراً اصلاحاتی در این مصوبه از سوی شورای مقررات زدایی در اجرای روان طرح های ضد تولید و مقررات سرمایه گذاری پیشنهاد شده است.

طی اصلاحیه آیین نامه تاسیس باشگاه های ورزشی، برخی دیگر از شرایط سخت برای صدور مجوز باشگاه های ورزشی نیز حذف یا اصلاح شده و تصویب الزامات تاسیس باشگاه های ورزشی بر اساس فهرست فنی (چک لیست) می باشد. مسئولیت وزارت ورزش و جوانان

من باید بگویم؛ این مصوبه 23 مردادماه با امضای محمدرضا عارف – معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

برای صدور جواز ورزشی علامت طلایی را بردارید

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا