وبینار بین‌المللی«خانواده متعالی و چالش‌های مدرنیته»برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خانواده

وبینار بین‌المللی«خانواده متعالی و چالش‌های مدرنیته»برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، وبینارها بین المللی «خانواده و چالش های متعالی مدرن استبا همکاری دفتر ریاست جمهوری زنان و خانواده با هدف بررسی ضرورت تشکیل جنبش متعهد خانواده در سطح جهانی برگزار می شود.

وقت آن است که این را ادامه دهیم وبینارهاشنبه 6 مرداد 1403 ساعت 9 صبح.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران مهمانان این مراسم بودند. وبینارها یعنی با مضمون «حیات مقدس؛ وجه اشتراک دین» و «چرا جنبش جهانی مؤمنانه خانواده ضروری است» به بیان دیدگاه های خود می پردازند.

ربکا استاد شما مدرس کالج اسلامی لندن با موضوع “نیازهای حفظ”. خانواده فطری متشکل از مردان و زنان برای رویارویی با چالش های امروز غرب»؛ دکتر معصومه جعفری، مدیر حوزه علمیه الزهرا(س)س) پاکستان با موضوع «نقش زنان در ترویج هنجارهای طبیعی و فراطبیعی خانواده و ضرورت تشکیل خانواده»؛ دکتر ریما حبیب مسئول امور زنان جنبش جهاد اسلامی فلسطین با موضوع «مزایای سبک زندگی اسلامی در مقایسه با سبک زندگی غربی» و دکتر. رباب صدر، مدیر مؤسسه امام موسی صدر در لبنان، با موضوع. «توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و استفاده از نیروهای مردمی و جهادی» برای کار زنان» این سخنران دیگر وبینارها یک نفر دیدگاه خود را به صورت مجازی بیان می کند.

آنلاین بازی کنید وبینارها قابل دریافت از سایت آپارات به آدرس www.aparat.com/iqnanews/live.

دکمه بازگشت به بالا