۱۰ مدل برقی جدید به کمک رنو آمد

۱۰ مدل برقی جدید به کمک رنو آمد

خودروساز رنو سود عملیاتی بهتر از حد انتظار را برای نیمه اول سال به ثبت رساند و مطابق با پیش‌بینی کل سال خود باقی ماند که ناشی از قیمت‌گذاری قوی و عرضه خودروهای جدید بود.

به گزارش میجیک، این خودروساز فرانسوی هفته گذشته گزارش داد که حجم فروش نیمه اول خود در مقایسه با مدت مشابه سال 2023 به دلیل عملکرد قوی مدل های هیبریدی در اروپا و مناطق کلیدی، 1.9 درصد افزایش یافته است.

رنو حاشیه عملیاتی بالاتری را به میزان 8.1 درصد در نیمه اول سال ثبت کرد که در مقایسه با 7.6 درصد در سال قبل و بالاتر از 7.9 درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند، بود.

رنو سال گذشته پس از چهار سال کاهش مستمر فروش به رشد بازگشت و امیدوار است با 10 عرضه جدید در سال جاری، شتاب خود را حفظ کند.

این شرکت امیدوار است با برنامه‌هایی که تا پایان این دهه برند رنو را کاملاً برقی کند، در تلاش‌های خودروسازان قدیمی‌تر برای برق‌سازی پیشتاز باشد.

مدیرعامل این شرکت گفت تقاضا برای خودروهای برقی در اروپا به شدت کاهش یافته است، به طوری که داده های سازمان تجارت منطقه در هفته گذشته نشان می دهد فروش تنها 1.3 درصد در نیمه اول کاهش یافته است.

خودروسازان تقاضای زیادی برای هیبریدی‌های مقرون به صرفه و راحت‌تر می‌بینند و مدل‌های بیشتری را برای پاسخگویی به تقاضا عرضه می‌کنند. رنو مدل هیبریدی جدیدی را عرضه کرده است و مدیران اجرایی هفته گذشته گفتند که به این کار ادامه خواهند داد.

به گزارش رویترز، رنو درآمد نیمه اول خود را 27 میلیارد یورو اعلام کرد که 0.4 درصد نسبت به سال قبل و بالاتر از انتظارات بازار برای 26.9 میلیارد یورو بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا