انتفاع ۲۰ هزار میلیارد تومانی معاونت علمی از محل اجرای قانون جهش

انتفاع ۲۰ هزار میلیارد تومانی معاونت علمی از محل اجرای قانون جهش

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: امسال معاونت رئیس جمهور از اجرای قانون مستقیم از تولید دانش بنیان بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان بهره مند می شود.

به گزارش میجیک، روح الله دهقانی فیروزآبادی امشب در مراسم غزلیات ملی دانش بنیان گفت: 22 ماه است که در جایگاه دانشگاهی هستم و دیده ام که کار بسیار سختی است.

وی با اشاره به اقدامات 4 دوره معاونت علمی از زمان دکتر واعظ زاده که بنیان اکوسیستم فناورانه و دانش را در کشور بنیان نهاد تا دکتر ستاری گفت: اکوسیستم فناورانه کشور مدیون مردم است. که 9 سال زحمات زیادی کشیده است و آن دکتر ستاری و هزاران شرکت دانش بنیان است که در این دوره تشکیل شده است.

دهقانی فیروزآبادی افزوز: دستاوردهای گرانبهای قانون جهش تولید دانش بنیان را باید به دست دوستان زحمتکش داد. معاونت علمی امسال می تواند از منابع مالی این قانون بیش از 20 هزار میلیارد تومان بهره مند شود.

وی گفت: از همه بابت کوتاهی در معاونت علمی پوزش می طلبم و از مدیر معاونت علمی بابت کارهای انجام شده تشکر می کنم.

دهقانی فیروزآبادی گفت: امیدوارم دولت چهاردهم موفق ترین دولت در آینده باشد تا از رنج مردم کاسته شود.

وی گفت: ما وظیفه داریم در هر ساختار و قالبی کمک کنیم تا دولت بتواند موفق باشد و امیدوارم معاون رئیس جمهور جوان، فناوری و علمی باشد و درک درستی از اقتصاد شرکت داشته باشد. دیدگاه‌های سیاسی دارند و آینده روشنی برای نسل بعدی معاونان رئیس جمهور دارند.» اثر علمی از خود به جا بگذارید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا