مطالب عمومی

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان از ۱۲ میلیون تن گذشت

براساس اخبار آنلاین ، تاکنون 12،055،240 نفر آلوده بوده اند که 8.8995 و سقوط بیماری کویت 19 بود.

شما می توانید آخرین آمار مربوط به صاحب ویروس را در تصویر زیر تا لحظه نوشتن این گزارش مشاهده کنید ، آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابع وب سایت Word of Meers که آمار آسیب دیده و غیرفعال را به طور جداگانه به روز می کند.

ایالات متحده آمریکا

به گزارش بی بی سی ، ترامپ سرانجام وعده خود را حفظ كرد و در نتیجه مرگ كورو ویروس ، وی رسما ایالات متحده را از سازمان بهداشت جهانی خارج كرد. با این حال ، روند جدایی ایالات متحده از سازمان ملل حداقل یک سال است. این اقدام زمانی انجام شد كه مقامات آمریكایی گفت که ظرفیت حداقل 56 واحد مراقبت ویژه روز سه شنبه در یک بیمارستان فلوریدا به پایان رسید. به گفته آژانس مراقبت های بهداشتی دولتی ، 35 بیمارستان دیگر فقط 10 درصد یا کمتر از ظرفیت موجود برای بخش های مراقبت ویژه هستند. به نقل از سی ان ان ، ایالت جورجیا به نهمین کشور در ایالات متحده تبدیل شده است که تعداد موارد جدید عروق کرونا ویروس را افزایش داده و از 100000 فراتر رفته است. در کالیفرنیا ، تعداد موارد جدید رو به افزایش است و میزان تست مثبت عروق کرونا ویروس در لس آنجلس بیش از 2 درصد است.

نیاز به افزایش آزمایش نزدیک به 3 میلیون مورد تائید شده توسط کوروویروس گزارش شده در ایالات متحده است. مقامات فدرال سایت های جدید آزمایش را در فلوریدا ، لوئیزیانا و تگزاس راه اندازی کرده اند ، اما شرکت های بزرگ تشخیصی می گویند که این آزمایش را به تاخیر می اندازند. بیمارستان های تگزاس و فلوریدا پر از بیماران حساس کرون است و برخی از مقامات محلی و ایالتی مجبور به پوشیدن ماسک هستند هفته گذشته ایالات متحده به طور متوسط ​​روزانه کمتر از 50 هزار مورد جدید ثبت کرده ، بیشترین تعداد ثبت شده تاکنون و دو برابر بیشتر از این تعداد است. ماه گذشته ، تگزاس در روز سه شنبه بیش از 10،000 عفونت جدید را گزارش کرد که بیشترین تعداد کرونا در کشور از زمان آغاز این بیماری است.

شیوع کروناویروس در ایالات متحده به تازگی آغاز شده است. دانشگاه جان هاپکینز دیروز (سه شنبه) گزارش داد که در 24 ساعت گذشته ، 1171 مورد جدید در ایالات متحده بر اثر ویروس کورون جان باخته اند و تعداد قربانیان “Quaid-19” در این کشور 131 هزار نفر است. 455 نفر اضافه شدند.

آمار مقایسه‌ای آمار جدید جانز هاپکینز در چند روز پیش ، نشان داد که از تعداد افراد مبتلا به عفونت کروناویروس از زمان وقوع شیوع افزایش یافته است و تعداد قربانیان دوباره افزایش یافته است. به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

تعداد مبتلایان به Quaid 19 در کشور به 3.120.481 با 23397 مورد جدید رسیده است. شب گذشته 337 نفر جان خود را از دست دادند که تعداد کشته شدگان را 134309 نفر اعلام کرد.

برزیل

رئیس جمهور برزیل ، جایر بولسونارو ، که اخیراً با بیماری کوروویورس منقبض شده است ، ادعای جدیدی در مورد درمان این بیماری ارائه کرده است. به گفته Business Insider وی تضمین کرده است که این بیماری را با هیدروکسی کلروکین درمان می کند. وی به خبرنگاران گفت كه مصرف این دارو تب را كاهش داده و وضعیت وی را بهبود بخشیده است. هیدروکسی کلروکین در کشورهایی مانند فرانسه ممنوع است. طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ، استفاده از این دارو خطرناک است و مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا نیست.

این ویروس هنگامی که وی به طور مکرر تحقیر شد و بیماری کاوید را سرد کرد ، به ویروس کرونا ویروس رئیس جمهور برزیل منتقل شد.

شمارش تعداد افراد آلوده به Quaid 19 در کشور با تقریبا 1.683،738 9،083 مورد جدید. شب گذشته 245 نفر جان خود را از دست دادند و تعداد کل کشته شدگان 67.113 نفر بود.

روسیه

به گزارش خبرگزاری بگ. تعداد مبتلایان به كروناویروس یا روسی كه از نظر كرونا ویروس مثبت شده اند به 700.792 افزایش یافته است و در 24 ساعت گذشته 6562 نفر ناشناخته اند. . با کشته شدن 174 نفر در شب ، تعداد کشته شدگان تقریبا 10.667 نفر است.

در دو روز گذشته ، میزان رشد 19 بیماری Qovid در روز از 9 درصد تجاوز نکرده است.

تعداد بیمارانی که در حال حاضر مراقبت های پزشکی دریافت می کنند از 217،614 فراتر رفته است. در 24 ساعت گذشته ، 621 مورد در مسکو گزارش شده است ، 295 مورد در خیابان. پترزبورگ ، 268 در كانتی مانسیك ، 263 در سوردلوفك و 240 در ایركوتسك.

هند

براساس آخرین آمار ، تعداد مبتلایان به عفونت کروناویروس در کشور در شب گذشته به 768.345 رسیده است که با شناسایی 24.864 مورد جدید اعلام شده است.

علاوه بر فوت 491 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته ، تعداد قربانیان Qovid-19 در هند به 21144 نفر افزایش یافته است. از طرف دیگر ، 476 هزار و 484 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب افزایش یافته بود.

اگرچه قرن آخر قرنطینه بزرگترین در جهان را در پایان ماه مارس اجرا کنید ، هنگامی که کمتر از هزار نفر از آنها دارای تاج در هند هستند ، نتوانست جلوی جریان پرونده های جدید را بگیرد. نخست وزیر هند نارندرا مودی برای نجات اقتصاد این کشور که بیش از چهل سال تحت فشار است مجبور شد در ماه ژوئن مرز را برداشته شود.

این بیماری همه گیر باعث ایجاد فشار در هند می شود ، کشوری که 1.3 میلیارد نفر جمعیت دارد که زیرساخت های مراقبت های بهداشتی فقط کارکنان و بودجه نیستند. حتی قبل از شیوع تاج ویروس ، هند از لحاظ دسترسی به مراقبت های جهانی و با کیفیت ، رتبه 154 از 195 کشور جهان را به خود اختصاص داده بود. بحران کورونا صنعت عروسی هند را نیز مختل کرده است. قوانین اجازه می دهند امنیت به جای مراسم عالی ، در فضای مجازی یک زن و شوهر ایجاد کند. این به مشاغل موجود در منطقه فعال است.

مکزیک

وزیر بهداشت مکزیک گفت که در گذشته 895 مرگ و میر ناشی از کوویداز 19 افزایش یافته است. تعداد کل قربانیان کرونا در کشور 32014 نفر است.

با 6258 نفر بیشتر آلوده ، تعداد افرادی که با تاج در مکزیک زندگی می کنند به 268.008 رسیده است.

تاکنون 163،646 نفر به این ویروس مبتلا شده اند. اولین مورد کروناویروس در مکزیک در تاریخ 28 فوریه ثبت شد و تعداد کشته شدگان در 19 مارس به ثبت رسید.

عربستان سعودی

طبق روزنامه Okaz ، وزارت بهداشت عربستان امروز جدیدترین پرونده های تاج در این کشور را اعلام کرد. طی 24 ساعت گذشته ، 3،036 نفر وقتی صاحب کورونا در کشور به حدود 220.144 می رسد ، به Corona گزارش داده اند. مطبوعات عربستان 2،059 نفروزارت بهداشت عربستان سعودی همچنین از خسارت 2.263 کروس خبر داد.

علاوه بر این ، به گفته مقامات بهداشت عربستان ، 3،211 نفر در طی ساعاتی قبل از پیراهن کرونا نجات یافته اند.

ایران

اما در ایران ، سیما لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، آخرین آمار را توضیح داد: از دیروز ، امروز ، 9 ژوئیه 2016 ، بر اساس معیارهای قطعی تشخیص ، 2،691 بیمار جدید مبتلا به Qovid 19 به کشور معرفی شده اند که 1625 بیمارستان دارند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل افراد 19 ساله در کشور 248 هزار و 379 نفر است. .

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون 209 هزار و 463 بیمار تحت معالجه یا مرخص شدن قرار گرفته اند ، افزود: 3309 نفر از بیماران Quaid 19 در شرایط بحرانی بودند.

وی افزود: تاکنون هزار و 880 هزار و 391 آزمایش برای تشخیص Qovid 19 در کشور انجام شده است.

لری با بیان اینکه استان های خوزستان ، هرمزگان ، بوشهر ، کرمانشاه ، کردستان ، ایلام ، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان رضوی به رنگ قرمز است ، افزود: تهران ، اصفهان ، مازندران ، گلستان ، البرز ، کرمان ، یزد ، سیستان. و بلوچستان ، همدان و اردبیل در حالت آماده باش هستند.

لری بعداً اضافه کرد: آنها باید از سفری که نیازی به آنها نیست ، بخصوص سفر به استان خراسان رضوی و مازندران جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید:میانگین سن عفونت در ایالات متحده 15 سال کاهش یافته است

بیشتر بخوانید:ایالات متحده سه میلیون نفر است / هند پرجمعیت ترین کشور جهان است

بیشتر بخوانید:ایالات متحده دوباره ضبط / استفاده از ماسک را در ایران اجباری کرده است

بیشتر بخوانید: آخرین آمار جهانی کرونا؛ تعداد بیماران حدود 10 میلیون و 330 هزار نفر است

بیشتر بخوانید: ایالات متحده اخیراً پرش کرده و تعدادی از بیماران / ادعاهای عجیب و غریب ترامپ برزیل را به ثبت رسانده است

بیشتر بخوانید: آمار مرگ و میر در ایالات متحده به 128.244 افزایش یافته است ، انگلیس بالاتر از اروپا و سوم در جهان است

بیشتر بخوانید:تقاضای هند برای درمان Corona / مسافرت به سه کشور آمریکایی قرنطینه شده است

بیشتر بخوانید:تگزاس مرکز بیمارستانهای بحران / افسردگی در ایران است

بیشتر بخوانید:هند درمان معالجه را تصویب کرده است / کرونا در رسانه های آمریکایی عناوینی را منتشر کرده است

310311

دکمه بازگشت به بالا