تمرین بانوی معلول در دامداری!

تمرین بانوی معلول در دامداری!

میجیک / لرستان لرستانی ، خانم معلول 34 ساله ای که در بازی های 34 کیلوگرم پاراآسیایی جاکارتا موفق به کسب نقره شد ، گفت: “او مرتع خود را انجام می دهد.”

فرشته مرادی به میجیک گفت: “بعد از بازیهای آسیایی در جاکارتا ، تقریباً یک سال به دلیل سفتی سینه تمرین نکردم ، بنابراین کسب برنده پارالمپیک 2020 کار دشواری بود و من با رد رقابت شانس خوبی برای کسب این سهمیه داشتم.”

وی یادآور می شود: من درگیر وزنه برداری و اسپرینت بودم اما به دلیل مصدومیت می خواستم فقط برای بلند کردن وزن خودم به پارالمپیک بروم.

مرادی مقدم در پاسخ به این سؤال که چگونه در دوره تاج گذاری می توان تمرین کرد؟ وی اظهار داشت: من در مرتع خود خانه داری و ورزش را آموزش می دهم.

این ورزشکار لرستانی اضافه کرد: کارخانه دام در شهر چگنی واقع شده و خانه ما در خرم آباد است و برای اینکه آماده شود باید شرایط را تحمل کنم و تمرینات خود را جدی بگیرم.

وی با اشاره به اینکه سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست نیاورد ، اضافه کرد: “من از سابقه تمرین خود در مورد شرایط راضی هستم و اگر پارالمپیک حفظ شود ، می توانم سهمیه بگیرم.”

مرادی مقدم گفت: من هیچ مشکلی جسمی با ورزش ندارم و تمام تلاش خود را می کنم تا سهمیه خود را بدست آورم و سپس مدال پارالمپیک را کسب کنم.

به گزارش میجیک ، مرادی مقدم در اولین حضور خود در بازیهای پاراآسیایی موفق به کسب مدال نقره شد و در مسابقات جام جهانی ششم به پایان رسید.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا