ملوان دیگر به مریم ایراندوست احتیاجی ندارد!

ملوان دیگر به مریم ایراندوست احتیاجی ندارد!

ملوان سابق بندر انزلی درباره بازگشت احتمالی تیم گفت: “فکر نمی کنم که دیگر ملوان به ماری ایراندوست نیاز داشته باشد.”

به گزارش میجیک ، با شیوع ویروس عروق کرونا ، لیگ برتر لیگ برتر فوتبال بانوان به حالت تعلیق درآمده است و این تیم پس از گذشت چند ماه استراحت ، در انتظار پایان مسابقات و اعلام قهرمانی هستند. در این مدت ، ورزشکاران مختلف تمریناتی را در محیط رقص یا محیط خود انجام می دهند. مریم ایراندوست مربی کهنه کار فوتبال نیز در هنگام تمرین برای ورزش شرایط مختلفی را تجربه کرد. وی که به دلیل مرگ نصرت ایراندوست (پدرش) در کرونا ، دوران سختی را پشت سر گذاشته بود ، گفت که او با چند هوادار فوتبال که عموما با او آشنا بودند ، در زمین فوتبال ساحل بازی کرد.

ایراندوست درمورد شرایط پس از شیوع ویروس عروق کرون به میجیک گفت: “در این مدت با چند بازیکن در تماس بودم اما پس از بازگشت به آنزلی در تاریخ 26 مارس ، با هیئت البرز خداحافظی کردم زیرا می دانستم که برگزاری لیگ در این شرایط غیرممکن خواهد بود.” در آن زمان من درگیر کورونا و داستانهای دیگر شدم ، با این حال در تمرین شخصی شرکت داشتم اما هیچ فعالیتی در اتاق تیم و تمرین نداشتم.

ما 50 روز بیماریم

در روزهای گذشته اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه نصرت ایراندوست ، فوتبالیست ، با کرونا منعقد شده است و مری ایراندوست گفت: “متأسفانه پدر من به کرونا آلوده شده است ، اما اکنون او بسیار خوش شانس است.” ما در شرایط سختی قرار داشتیم و پدرم قبل از اعلام کرونا ، ویروس را منقبض کرده بود ، زیرا این علائم از 26 مارس آغاز شد ، وقتی پدرم در 2 مارس خانه را ترک نکرد ، بنابراین کمی غیر منتظره بود. از طرف دیگر ، این ویروس از چند ماه پیش ناآشنا بود و ما فکر می کردیم که سرفه یک علامت است ، اما از آنجا که پدر من هیچ سرفه یا خفگی نداشت ، حتی پزشکان تشخیص دادند که آنفولانزا به تدریج شدید و ناتوان کننده می شود. ما در بیمارستان بیمارستان هستیم. خوشبختانه ، بدن نسبت به دارو واکنش مثبت نشان داد و اکنون ترشح شده است ، اما تقریباً شش روز است که کورونا می گذرد.

وی افزود: هر بیماری مشکلاتی را ایجاد می کند ، اما هنوز درمانی برای تاج گذاری نیست و هر پزشک نسخه و تشخیص خاص خود را دارد. با این حال ، برخی از آنها بسیار آسان هستند ، نه با ماسک و مشکلات بهداشتی را مشاهده نمی کنند. نمی دانم چگونه با وجود هشدارهای سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ایران ، اینگونه عمل می کنند و به راحتی به همه جا می روند.

باشد که خدا ما فوتبال را دوست داشته باشد

ایراندوست که با چند نفر دیگر در ساحل فوتبال بازی می کند ، گفت: “امیدوارم به خدا که ما فوتبال را دوست داریم ، اگر این کار را نکنید ، زندگی شما طی چند ماه از این کار بسیار دشوار خواهد بود.” ما 52 روز گذشته با راستین (دختر مری ایراندوست) به ما پیشنهاد دادند و حتی خواهرم را که همسایه بود پیدا نکردیم. بعد از آن زمان اوضاع بهتر شد ، انزلی به یکی از شهرهای سفید تبدیل شد و ما نیز فوتبال ساحلی بازی کردیم. خوشبختانه ، از لحاظ روانی به ما کمک زیادی می کند. البته من زمانی که نمی توانستم نفس بکشم با این ماسک ها بازی می کردم ، اما یکی از دوستانم ، یک دکتر که با ما بازی می کرد ، گفت که آنها مجبور نیستند ماسک هوا را باز کنند.

وی گفت: “ما هفته ای سه روز فوتبال بازی می کنیم و به جنسیت اهمیتی نمی دهیم. مهم نیست که این تیم به دلیل هدف فوتبال برخی از خانمها را داشته باشد یا تیم قوی تری داشته باشد.” با این حال ، ما همزمان خواندن و نوشتن زیادی داریم. من در یک تیم کر و گروه آقای آقای عزیز اسپانسر (آقای گل در دو دوره جام پرسپولیس) در تیم دیگر داشتم.

ملوان بخشی از من است

سرمربی سابق شهر انزلی ، که در نیمه دوم فصل 98 به عنوان سرپرست شورای فوتبال البرز فعالیت داشت ، درباره وضعیت این دو تیم گفت: مالوان داستانی متفاوت دارد و من نمی توانم با دیگری مقایسه کنم. تیم من جزئی است و هدف من کمک به شما است ، زیرا تا زمانی که او در ایراندوست باقی بماند ، هیچ کس کمک نخواهد کرد و همه انتظار دارند که ایراندوست توسط اسپانسرها جذب شود و بدیهی است که باعث افتخار تیم می شود ، اما پامرگان باعث می شود که من او را ببینم. بگذارید تیم بیاید و به تیم کمک کند. اگرچه نماینده البرز ساختار باشگاهی ندارد ، اما شرایط لازم را برای تیم فراهم می کند. من از نیمه دوم فصل تیم بوده ام و فقط چند بازی انجام داده ام و بازیکنان ایده بهتری از نحوه عملکرد تیم و تیمشان دارند.

سالی فقیر برای فوتبال بانوان

این مربی وضعیت لیگ 1998 را ضعیف تر از فصل قبل دانست و گفت: ما یک سال بد را در فوتبال بانوان ایران گذرانده ایم. من نمی دانم کمیته داوران چه بازخوردی داده است و این باعث می شود داوران نخبه و تیم های ملی بتوانند در خانه بمانند و به داوران لیگ امروز یک داور دیگر بدهند. داور مسابقه تیمی مقابل آویزا خوزستان یک داور فوتسال 38 ساله بود که نمی داند چه چیزی در داخل است. علاوه بر این ، این بازی به داور دیگری داده شد كه 15 هفته داوری نكرد ، وقتی زمان سختی داشتیم و بازی را از دست دادیم. همه مربیان به تدریج آن را انکار کردند. این یک امتیاز منفی در لیگ بود و باعث صدمه دیدن این تیم شد ، بنابراین هیئت البرز به دلیل تصمیم 6 امتیاز از دست داد. فکر می کنم با انتخاب فدراسیون ، تصمیم فوتبال بانوان حرفه ای تر می شود. مانند فوتبال حساس و در تمام موهای او ، باید حساسیت داشته باشد و نتایج آن برای زنان فوتبال دقیق است.

ملوانان دیگر نیازی به ماری ایراندوست ندارند

ایراندوست در پاسخ به این سؤال که آیا ملوان فصل آینده را انتخاب می کند؟ وی پاسخ داد: “روزی که تصمیم گرفتم ملوانان را به عقب برگردم ، فکر نمی کنم. کارکنان هم اکنون در این شهر هستند و آنها به تیم کمک می کنند. همچنین ، تیم قبل از تیم هنوز بازی می کند و فکر می کنم ملوانان به مری ایراندوست نیاز ندارند.

زنان نباید نگاه دوم کنند

بانوان ایرانی در مسابقه ایران و هنگ کنگ که قرار است در تاریخ 27 آوریل 1999 در ورزشگاه آزادی برگزار شود ، شانس داشتند تا دومین حضور خود را در ورزشگاه انجام دهند اما به دلیل شیوع کرونا لغو شدند. ایراندوست گفت: “کرونا با ورود خانم ها به ورزشگاه کار سختی را انجام می دهد و وقتی سعی می کنیم در معادله قرار بگیریم و وارد ورزشگاه شویم ، بازی کنسل می شود. اما بدون لغو فوتبال ، ما نمی دانیم اوضاع چطور است.” امیدوارم این وضعیت برای زنانی که وارد ورزشگاه می شوند مهم باشد هرگز فراموش نکنند. برخی ممکن است فکر کنند این بدان معناست که زنان در دو ساعت به ورزشگاه می روند ، اما مهم این است که اعتقاد داشته باشیم که زنان نباید به عنوان طبقه دوم دیده شوند و نباید تبعیضی ایجاد کرد. البته انرژی زنان شرایط بهتری را برای خانواده ها ، جوامع و محیط زیست خود فراهم می کند و این ورود آسان به ورزشگاه می تواند تأثیر بگذارد.

سرانجام سرمربی فوتبال گفت: “از شما و بقیه رسانه ها تشکر می کنم زیرا ورزش بانوان برای شما نامرئی است.” ما تلویزیون نداریم و تنها چیزی که باعث می شود اسپانسر شود می تواند از تماشای آن لذت ببرد ، این ورزش زنان را به دیگران نشان می دهد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا