آنالیز و تمرینات خوبی در خانه داشتم

میجیک / اصفهان تیم اسلالوم جوان تیم قایقرانی نوجوان در مورد تمرینات خوبی که در دوران کرونا در خانه داشت و تأثیرات در پیشرفت او صحبت کرد.

فائزه روناسی در مصاحبه با میجیک اظهار داشت: “بعد از شیوع ویروس عروق کرونا ویروس ، تمرینات بدنی و تخصص در نظارت بر خانه را شروع کردم ، همچنین با توجه به توانایی ها و نیازهایم تمرینات بیشتری انجام می دهم.”

سلالوم اسکی جوانان گفت: “در این مدت ، من سه ساعت دو بار در روز ، صبح و عصر تمرین کردم و شبیه سازی کردم ، زیرا علاوه بر استفاده از وزنه ها ، قایق ها و توله هایی نیز داشتم ، که برای تمرین های شبیه سازی نیز استفاده می شد.”

وی گفت: “به عنوان مثال من از تعادل و توپ برای تعادل تمرین آب استفاده کردم. این زمان یک تجربه هیجان انگیز بود و این باعث شد من موقعیت جدیدی پیدا کنم که بتوانم نیازها و علاقه هایم را برآورده کنم.” طراحی بر اساس امکانات موجود اگرچه تمرین خانگی مشکلات خاص خود را دارد ، اما من بر بحث کرونا تاکید نمی کنم و با خیال راحت آن را تمرین می کنم. این کار در خانه من انجام می شود و تمرینات را همانطور که هست انجام می دهد و من به دنبال روش های مختلفی هستم که موفق باشم.

روناسی گفت: “ماندن و تمرین در خانه فرصت مناسبی برای تماشای و تحلیل فیلم های مسابقه من برای تمرکز بر نقاط قوت و ضعف من است.” “من همچنین با تماشای فیلم های قهرمان و دیدن تکنیک های خوب ، نمونه او را دنبال کردم.” در بعضی موارد ، من حتی هنگام تماشای فیلم ، تمرین خنجر را تمرین می کردم.

وی افزود: از اواسط هفته گذشته و براساس اطلاعیه جدیدی که از طرف ستاد ملی پیشگیری از بیماری کورون ویروس و فدراسیون پزشکی ورزشی صورت گرفته است ، ورزشکاران برای شروع تمرین مجوز دریافت کرده اند و من سالهاست که از آب رودخانه زاینده رود فرصت دارم. ” من رودخانه را یافتم و در روستای خود در رودخانه تمرین کردم ، در طی بعضی از این روش های آب ، نه تنها احساس نکرده ام که افتاده ام بلکه پیشرفت کرده ام.

این اسلالوم جوان گفت: “من می شنوم که اسلالوم نیز وارد لیگ شد و مسابقه ای را رقم زد ، اما من هنوز هم برخی از معاملات مشخص نشده است.” متأسفانه ما در ماه آوریل مسابقه سهمیه ای داریم که کنسل می شود و هنوز هیچ خبری اعلام نشده است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا