شریف: لیگ به صورت متمرکز و تک‌بازی ادامه یابد

شریف: لیگ به صورت متمرکز و تک‌بازی ادامه یابد

اخبار/خراسان رضوی سر مربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: شده ناقص لیگ در علاوه بر این به تلاش همه تیم ها در هدر را نشان می دهد, آن می تواند به جذب یک اسپانسر برای فصل بعد بسیار دشوار است.

فاطمه شریف در مصاحبه با یاهو! مربوط به شرایط زمین پس از بسته شدن لیگ برتر فوتسال بانوان به دلیل شیوع کرونا در کشور گفت: با لیگ برتر ، این تیم همچنین بسته شد اما پس از تولد تمرینات بدنسازی از ما. در حال حاضر بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی به مشکل خصوصی نیست اما به دلیل آن اجازه بازگشایی اماکن ૦ بازی را صادر کرد ، ورزش, گروه شروع می شود. بازیکنان به صورت جداگانه با توجه به طرح بدنساز تیم خود را در صفحه اصلی مطالعه و غیره. اینترنت است که در حال بررسی در آمادگی همه بازیکنان برای اطمینان از ما.

او افزود که در زمینه هایی مانند فوتبال و فوتسال تیم و یک بازیکن هر بدن, فرم هنوز نمی توان ادعا کرد که آماده حضور در این میدان و مسابقه است. برای تمرینات این تیم و توپی نیاز به زمان ما بررسی استراتژی در شرایط مسابقه قرار گیریم.

تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: این سازمان مسئول لیگ برای ادامه پیدا کردن یک مسابقه در لیگ برتر فوتسال بانوان اصرار دارند تا این انتساب برای قهرمانی تعیین می شود. بازی رفت دو تیم در مرحله اما او برگزار شد و فقط یک بازی در پشت دیگر تکلیف فینالیستها مشخص شود. در مجموع و با احتساب بازی برگشت زمان. فینال و رده بندی در نهایت سه هفته زمان نیاز داریم تا لیگ به پایان است. به نوبه خود در لیگ نیاز به دریافت مجوز از وزارت بهداشت و مبارزه با کرونا است. من فکر نمی کنم نه قبل از اواسط یا اواخر ماه ژوئن لیگ برتر شروع می شود.

این سخنرانی به خصوص بیشترین آسیب به بازیکنان به دلیل تعطیلات کرونایی اشاره کرد: در این دوره بیشترین آسیب را از نظر سلامت روانی هنگامی که یک بازیکن در سطح حرفه ای نتواند به آن عمل. همان زمانی است که بازیکن در برابر آسیب های روانی فشار زیادی تحمل. برنامه ریزی است و ما باید که تا اواسط ماه مارس لیگ-و مارس برای لیگ سال آینده برنامه ریزی کرده و با قدرت بیشتر ظاهر درست است ؟ اما در حال حاضر تمام برنامه های معطل برجسته است.

آن را در مورد پیشبینیاش به نوبه خود در لیگ برتر گفت: به طوری که متخصصان گفت: گذشته از به یاد ماندنی و چگونه شما باید بدانید هر چند که ما زندگی می کنند. نمی توانید صبر کنید برای روزی که دیگر ویروس کرونا وجود ندارد. من فکر می کنم که راه حل ما این است که این بازی را برگزار کنیم. تمرکز و یا حتی ترکیب به یک بازی لیگ برای همه امکان ابتلای بازیکنان کاهش می یابد. اگر لیگ برای توپ در پایان آن است. زحمت همه تیم ها به هدر خواهد رفت. در حالت عادی برای پیدا کردن اسپانسر از این بازی دشوار است. حال اگر در لیگ برتر باقی می ماند ناتمام برای پیدا کردن یک حامی مالی هنوز هم سختتر خواهد بود. شاید برای سال آینده نیز حامیان چهار تیم نخست بار دیگر انگیزه ای برای حمایت از انطباق.

مربی تیم ملی فوتسال زنان در ایران در مورد وضعیت CFA در جام ملت های آسیا گفت: این CFA جام ملت های آسیا لغو نشده است و قطعا می تواند انجام شود, اما زمانی که تصمیم گیری در برنامه ریزی برای افسران از CFA و شرایط در این کشور از کویت به عنوان میزبان این مسابقات بستگی دارد.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا