دختر والیبالیست: در ایران، والیبال مظلوم است/ اینجا ورزش یعنی فوتبال!

شکوفه صفری به این باور است که ایران در زمینه والیبال, اگر چه جذابیتهایی است. Dalit است در حالی که مقدار زیادی از توجه به فوتبال است.

دختر والیبالیست: در ایران، والیبال مظلوم است/ اینجا ورزش یعنی فوتبال!

طاووس Safari و…. بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان و تیم ملی در مورد وضعیت لیگ برای زنان رویترز گفت که لیگ زنان چندین سال است که روند رو به پایین است و هر سال از نظر کیفیت و تعداد تیم ها خواهد بود. احتمالا یکی از دلایل این موضوع وضعیت اقتصادی کشور و عدم حمایت است. علاوه بر عدم حمایت از این بازیکن نیز دلیل دیگری برای شرایط والیبال ماست یعنی بازیکنان که نمی قدرتنمایی در یک تیم دو و سه از لیگ برتر است. همیشه یک تعداد خاصی از بازیکنان بین تیم های اول و دوم پخش انجام شده است. اما تیم سایپا و باریج اسانس کاشان در فصل قبل از لیگ و بازیکنان بین دو تیم و ذوب آهن وپیکان پخش شد.

او در این مورد افزود: بازديد بین چهار تیم چیزی هیجان انگیز بود اما تنها تیمی که سایپا امتیاز گرفت و ذوب آهن بود که باریج اسانس کاشان که سوم لیگ برابر سایپا عبارت امتیاز نگرفت چرا که سایپا پر از برآمدگی های ملی می شود و آن نیز نیکمت خود را در زمان ملی پخش شد. در واقع برای رقابت CFA جام خاموش شد. این توزیع از بازیکنان بین چهار تیم در بهترین شرایط این خوب است اما در مجموع وضعیت قابل قبول نیست.

نبود حامی مالی و رسانه ای زین یک راه قوی برای نگه داشتن به والیبال زنان

این بازیکن به غیر از رسانه ها پخش والیبال زنان با وجود پوشش اسلامی گفت: “از نظر اسپانسر و حمایت رسانه های روح و هر چند پوشش اسلامی پخش رسانه ای نیست. در این وضعیت اسپانسر را انتخاب کنید تا وارد والیبال زنان نه به خاطر برندش دیده می شود در هر نقطه و به هیچ تبلیغی ندارد. ما در این زمینه به همت بیش از ما نیاز به یک زن مثل من با جدیت بیشتری این قضیه ورود, کار, ورزش, زنان بیشتر دیده می شود.

والیبال بدون پخت!

صفری در مورد پشتوانهسازی در والیبال زنان گفت: زمانی که لیگ از نظر تعداد حامی ضعیف شود یا نه ناخواه تعدادی از بازیکنان نیز کاهش می دهد اینترنت. از سوی دیگر در سال های قبل از این اردوگاه و پویایی بود که آن را نیز گاهی اوقات زمان در مدرسه حتی دنبال شده بود اما در حال حاضر این شرایط وجود ندارد. در حالی که باید اردوگاه ردهها از سر گرفته شده است و یا حداقل این استان که بازیکنان بیشتری در اردو فرم از دست بدهند.

او در این مورد افزود: trainer دسته از حمایت نباید تغییر سرعت بلکه یک مربی فنی که به طور پیش فرض کمک به والیبال مدرن آموزش می دهد و از نظر روانشناسی از بازیکنان از آن حمایت خواهد کرد. منتخب به پشتوانه سازی موقعیت زیرا اگر نسل فعلی والیبال آنها دیگر به آنها را تغییر دهید.

این بازیکن به تعداد تیم ها گفت: “تعداد تیم ها در بخش پایین است و حتی اگر اردوگاه کلاس برای حمایت برگزار می شود تیم تعدادی نیست که آنها را جذب و در نتیجه منتشر شده است آنها هستند. در حالی که بازی باید مداوم باشد در غیر این صورت این مهارت ها به در آمده و پشتوانه سازی برای پاداش.

والیبال آسیایی برندها در جهان است و ما ۴۰ سال فاصله داریم

صفری بیان کرد که تیم برتر آسیا ۴۰ سال فاصله داریم افزود: با روند کنونی در والیبال ما فاصله جبران نیست. والیبال زنان آسیا با نام تجاری والیبال در سراسر جهان است. مانند تیم های چین و ژاپن و کره جنوبی و تایلند بهترین ها در جهان هستند و همیشه در صفوف برترجهان است. در ضمن بهترین بازیکنان هستند و زمانی که ما برای اولین بار بازی در خارج از کشور, این تیم بازی کنیم.

او در این مورد افزود: شرایط موجود ما مثل ۱۵ سال پیش مردان است که چین و ژاپن آرزویمان بود اما در حال حاضر بسیار راحت مقابلشان چیزی برنده. پیشرفت با یک برنامه ریزی مناسب و چند انتخاب مربیان خارجی خوب اتفاق افتاده است. ما نیز باید این مسیر ما در حالی که در دوره های آموزشی و نواب رئیس زنان والیبال کوتاه مدت و در این زمان امکان برنامه ریزی جامع و جذاب مربی خارجی وجود ندارد. با وجود این شرایط برای کسب مقام هفتم در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ نتیجه خیلی خوبی بود چرا که در برابر این تیم در بازی که ما باید با بهترین بازیکنان خود را به دنبال ویرایش سهمیه ૦ انتخاب به المپیک شد.

والیبال زنان باید با نگاه به چند بازی ندارد به قاضی

صفری به طور مداوم در این گفتگو بیان کرد: برخی از دیدن چند بازیمان قهرمانی آسیا که ناشی از استرس و یا تجربه بودن در شرایط خوبی نیست در مورد ما قضاوت مردم و پاسخ خوب, اما از آن است که در سالن مسابقه حضور داشتند به ما گفت که با وجود این فضای مسابقه تماشاگران و پوشش است که شما. کار خوب به شما و شما مفتخر به. شاید بینندگان برای اولین بازی این زنان را ببینید مردان با مقایسه اما وضعیت در اخبار نیست. جایی که برخی از دو سال پیش گفت: شما فقط کلون در دست شما ؟ ૦ با کمک شبکه های مجازی ما نشان داد که تفکیک پست داریم و دیگر تکنیک های به کار گرفته شوند.

او قرار بود به جمع چهار تیم برتر آسیا گفت: “اگر یک روز چهارم یا پنجم آسیا ما یک جلسه خوب برای جهانی دوشیزه زمین که در حال ویرایش امتیاز در آسیا شما می توانید محل یک دنیای بهتر برای ما رقم به این دلیل که سطح والیبال در آسیا و به خصوص شرق آسیا بسیار بالا است و این سبک از بازی در این منطقه با اروپا و امریکا است که تفاوت بین.

بازی ایران در فوتبال خلاصه میشود

بازیکن بیان کرد که “پخش رسانه های محلی در لیگ یک مشکل نیست,” او گفت:. گفت: این تیم و تماشاگران از صحنه های آنها چیست و چه چیزی اشتباه است این است که این مسابقات بازیکن. در سال گذشته یک برنامه تلویزیوتی شبکه ورزش زد و در کنار بازی با مردان برای دو تا سه دقیقه از زمان حوادث, والیبال بانوان بود که حرکت خیلی خوبی بود چرا که نگاه کردم اما در حال حاضر نمی پوشش تلویزیونی ندارد.

او در این مورد افزود: ورزش در کشور ما فوتبال را می توان خلاصه در راه است که بسیاری از مردم در یک زمان خاص از برگزاری دربی اصفهان می دانیم اما برنامه مسابقات جهانی کشتی و کاراته که مدالآور است و … نه. والیبال رشته جذاب و با است. من امیدوارم که این وضعیت که در آن زنان مانند مردان تغییر ناگهانی شد.

فوتبال | والیبالیست

معیار خود را در قاره آمریکا و اروپا ؟

این بازیکن در ادامه بیان کرد: در تمام این سالها هر یک از بازیکنان و مربی که تیم را به زحمت به پرس و جو و من از طرف آنها می گویند که این مسابقه با جان شما همیشه می خواهم بهترین عملکرد ما داشته باشد اما اگر گاهی اوقات نتیجه مطلوب نیست به این حساب گذشته است دوباره مرده است.

صفری در مورد تجربه بودن زنان در ایران گفت که اولین دوره از, تیم ملی, تا به امروز, آلمانی من شده است اما با مجموع مسابقات رسمی که از ۱۲ ماه از اعزام ما شاید کل ۱۵ مسابقه شده اند بخشی از هنگامی که وضعیت مردان بسیار متفاوت است. از سوی دیگر تعداد بازی های باکیفیتمان در لیگ بسیار کم است. با این تفسیر به عنوان نتیجه تجربه بودنمان مجموعه. ما به تجربه آن بیشتر ما را برای والیبال, اسیایی, باند, و اگر روزی کار در آسیا موفق قطعا در جهان نیز می گویند ما چون والیبال زنان آسیایی در سطح بسیار بالا و ما بررسی و نشان دادن خودمان در قاره آمریکا و اروپا؟.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا