تحمل طبقه آخر جهنم برای ممانعت از خاموشی کشور

میجیک/خوزستان مهندس و مجری نیروگاه رامین اهواز فداکاری های بزرگی کرد. 18 ساعت عملیات امداد و نجات در دمای 70 درجه و رطوبت بالای 90 درصد جهت عدم خروج از شبکه و قطع برق و خاموشی در کشور.

تحمل آخرین طبقه جهنم برای جلوگیری از خاموشی کشور

نشتی کندانسور واحد 305 مگاواتی نیروگاه رامین که می‌توانست بخش‌هایی از کشور را در تیرماه و گرم‌ترین روز سال تعطیل کند، در کمتر از 18 ساعت با برقراری برق توسط کارشناسان داخلی تعمیر شد. کارخانه در حالت آماده به کار است.

ساعت 9 صبح چند روز پیش کندانسور توربین نیروگاه رامین اهواز نشت کرد. طبق پروتکل، عملیات تعمیر نیروگاه باید 2 روز متوقف شود و پس از آن عملیات تعمیر آغاز می شود، اما کارشناسان تصمیم گرفتند در حالی که نیروگاه در حالت آماده به کار است، عملیات تعمیر را انجام دهند.

تعمیر نیروگاه در حالت آماده به کار زمانی دشوار می شود که بدانیم دمای اطراف توربین نزدیک به 70 درجه و رطوبت آن بیش از 90 درصد است و داغ ترین چایی که تا به حال در عمر خود نوشیده اید دمای 65 درجه دارد. به عبارت دیگر، نیرو باید در دریایی از آب جوش عمل کند.

18 ساعت عملیات مهندسی مجتمع بدون وقفه ادامه یافت و روز بعد تعمیر با موفقیت به پایان رسید و نیروگاه برای ثانیه ای بدون وقفه برق رسانی کرد و خطر خاموشی از کشور سرایت کرد.

تحمل آخرین طبقه جهنم برای جلوگیری از خاموشی کشور

تحمل آخرین طبقه جهنم برای جلوگیری از خاموشی کشور

رضا خسروی و محمد امیری، یکی از مهندسان مکانیک و کارشناسان توربین، تنها بیست متخصصی هستند که به طبقه آخر جهنم رفتند و برای روشنگری مردم برگشتند.

اگر در تیرماه هوای اهواز جهنمی باشد، اطراف نیروگاه رامین اهواز در خوزستان «طبقه آخر این جهنم» خواهد بود. این بخشی از رضا، مجری نیروگاه است.

بوسه بر دست زحمتکش نیروگاه رامین

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان امروز از کارکنان پرتلاش نیروگاه رامین اهواز نیز بازدید کرد. حجت الاسلام اخوان صباغ رئیس سازمان داکوه اسلامی کشور ضمن ابلاغ رحمت و آرامش الهی به حجت الاسلام و المسلمین قمی از زحمات و تلاش های عاشقان نیروگاه رامین تقدیر کرد.

تحمل آخرین طبقه جهنم برای جلوگیری از خاموشی کشور

وی با اشاره به دشواری ها و چالش های تولید انرژی مهم برق به ویژه در تابستان طاقت فرسا خوزستان، بر لزوم صرفه جویی و تنظیم مصرف این انرژی توسط مردم تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در میان قدردانی از کارگران نیروگاه رامین، دست کارگرانی را که زحمات آنها مورد توجه مردم قرار گرفت، بوسید.

تحمل آخرین طبقه جهنم برای جلوگیری از خاموشی کشور

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا