خصوصی‌سازی سرخابی‌ها طبق روال پیش می‌رود/ تضامین در حال دریافت است

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: فرآیند دریافت ضمانت نامه، چک و سفته از شرکت ها و بانک های تحویل گیرنده استقلال و پرسپولیس در حال انجام است. این روند کمی طول می کشد اما مشکلی نیست.

خصوصی سازی مغرب طبق روال/ضمانت های دریافتی انجام می شود

ابراهیم بازیان در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: روند واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در مرحله اخذ ضمانت نامه است و در این راستا جلساتی با شرکت ها و بانک های متقاضی برگزار شده است. همه چیز طبق روال پیش رفت و هیچ مشکلی وجود نداشت.

وی افزود: شرکتی که تیم های استقلال و پرسپولیس را گرفته بود باید چک و سفته قسط می داد که در مورد استقلال این اتفاق افتاد. در مورد بانک هایی که پرسپولیس را در اختیار گرفتند، صحبت از ارائه ضمانت به جای چک و سفته بود. برخی چک و سفته می دهند و برخی دیگر ضمانت می دهند. سایر مسائل فنی بر عهده شرکت مالک و وزارت ورزش است. البته وزارت ورزش نظارت کلی را انجام می دهد.

خصوصی سازی مغرب طبق روال/ضمانت های دریافتی انجام می شود

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه وظیفه ما پیگیری اجرای قرارداد واگذاری مغرب است، گفت: موضوعات دیگری مانند توانمندسازی مالی یا تزریق منابع مالی توسط شرکت ها که بعضاً با آن همراه است. با حواشی رسانه ها، ربطی به سازمان های خصوصی سازی شده ندارد.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است فرآیند دریافت ضمانت نامه و اجرای دقیق مفاد قرارداد واگذاری مغربی مدتی طول می کشد اما مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا