تکذیبی درباره شرکت‌های دولتی/ توصیه پلیس به زائران عتبات/ نجات ۷۰ نفر در تهران

دیدار پزشکان با نمایندگان فعلی و گذشته شورای اسلامی وزیران، رد شرکت های دولتی، توصیه پلیس به زائران، زحمات فراوان سعید جلیلی، نجات هفتاد نفر از آتش سوزی در ساختمانی در تهران، حمایت معروف آمریکایی اولین حضور سناتور جو بایدن و گاریدو در تمرین پرسپولیس، یکی از مهم ترین اخبار عصر روز 23 تیرماه، میجیک است.

تکذیب شرکت دولتی / مشاوره پلیس برای عتبات / زائران نجات 70 در تهران

به گزارش میجیک، عصر روز شنبه 23 تیر 1403 خبرنگاران میجیک اخباری را تهیه و تولید کردند که در ادامه مشاهده می کنیم:

رئیس جمهور منتخب با نمایندگان فعلی و نمایندگان پارلمان دیدار می کند

سیاست:

دیدار مسعود بیزیکیان با مقامات مختلف کشور ادامه دارد.

تکذیب شرکت دولتی / مشاوره پلیس برای عتبات / زائران نجات 70 در تهران

نشست گفتگوی نمایندگان فعلی و نمایندگان مجلس با مسعود مزکیان رئیس جمهور منتخب روز شنبه 2 تیرماه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

ابلاغ تصمیم ایجاد منطقه بین المللی نوآوری ایران

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پیامی در شبکه ایکس نوشت:

یک اقدام جاودانه دیگر با دستور و پیگیری رئیس جمهور شهید تکمیل شد: قطعنامه ایجاد منطقه بین المللی نوآوری ایران ابلاغ شد.
معرفی ایران به عنوان قطب فناوری جنوب غرب آسیا، شبکه ای از دانشمندان داخلی و خارجی، تسهیل همکاری کارشناسان و کارآفرینان ایرانی غیر مقیم و ایجاد دپارتمان های تحقیق و توسعه (R&D) شرکت های بزرگ صنعتی در محوطه دانشگاه. برخی از مزایای این توافق نامه بدیع است.

جلیلی: خیلی کار داریم

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خانواده شهید گفت: تهمت می زنند، تخریب می کنند، اما به افق بلند تا حد امکان نگاه می کنند. به این چیزهای کوچک هم دست می زنند و می خواهند جواب بدهند. نه، ما برای آنها وقت نداریم. کارهای زیادی باید انجام شود، اگر برویم و این کارهای بزرگ را انجام دهیم، بسیاری از آنها خود به خود از بین می روند.

وی همچنین گفت: ما معتقدیم مردم انتخاب می‌کنند و رهبری را اعمال می‌کنند، چه دولت رقیب باشد و چه دوست، قابل احترام است و باید به دولت کمک کند تا جلو برود.

جنجال در مورد بایدن در آمریکا

جهان:

برنی سندرز، سناتور برجسته آمریکایی، علیرغم درخواست ها برای نامزدی ریاست جمهوری، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و نامزد ریاست جمهوری 2024 حزب دموکرات برای کناره گیری از رقابت ها به دلیل وضعیت سلامتی اش حمایت کرد.

تکذیب شرکت های دولتی / مشاوره پلیس برای عتبات / زائران نجات 70 در تهران

سندرز در یادداشتی که در نیویورک تایمز منتشر شد نوشت: بس کن! آقای بایدن ممکن است نامزد ایده آل نباشد، اما خواهد بود و باید باشد.

عدم تایید ترور فرمانده القسام

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه شب در سخنرانی خود اعلام کرد: هیچ تایید نهایی ترور الدزیف وجود ندارد.

وی افزود: حمله هوایی در المواسی، فرمانده قسام، محمد الذیف و معاونش رافی سلامه را هدف قرار داد، اما من از سرنوشت آنها اطلاعی ندارم و تایید نهایی ترور محمد الدزیف وجود ندارد.

ادعای واگذاری برخی شرکت های دولتی را رد کرد

اقتصاد:

این ستاد پس از انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس مبنی بر واگذاری پنج شرکت به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: واگذاری شرکت های دولتی که باید از طریق بازار سرمایه واگذار شوند، در جریان است. دستور کار … درباره پنج شرکت ذکر شده در توییت، گزارش شده است که ارسال دو شرکت پارسیان گاز و جم از چند ماه پیش در سازمان خصوصی سازی آغاز شده و هم اکنون در مراحل نهایی است. پیشنهادات از طریق فرابورس … در خصوص دو شرکت پالایش نفت و طراحی و ساخت نفت آبادان نیز به تازگی مرحله پذیرش را پشت سر گذاشته و مراحل ارسال پرونده دو شرکت در بورس آغاز شده است.

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری مردادماه از فردا آغاز می شود

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری 1 تا 23 مرداد از روز یکشنبه 24 تیرماه آغاز می شود.

تکذیب شرکت های دولتی / مشاوره پلیس برای عتبات / زائران نجات 70 در تهران

پیش فروش بلیت های آن بازه زمانی در تمامی محورها (مسیر خروجی تا 23 مرداد و مسیر رفت و برگشت تا 24 مردادماه) از ساعت 9:00 روز یکشنبه 3 تیرماه از طریق بستر رسمی فروش اینترنتی بلیت آغاز می شود.

ضمناً پیش فروش مستقیم بلیت های این دوره 2 ساعت بعد از ساعت 11 روز شنبه 3 تیرماه از طریق مرکز فروش مستقیم و در بین بلیت های باقی مانده انجام می شود.

نجات هفتاد نفر از ساختمانی در آتش در تهران

اجتماعی:

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی ساختمان اداری در خیابان ولیعصر و نجات ۷۰ نفر خبر داد.

سیدجلال ملکی گفت: ساعت 14:34 امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمان اداری به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان دمشق به سامانه 125 اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. همکف و 5 طبقه منفی، آتش سوزی وجود دارد. آتش نشانان 7 نفر را که در کابین آسانسور محبوس شده بودند نجات دادند. همچنین تعدادی از افراد به سرعت خارج و تعدادی نیز پس از اطفای حریق برای نجات مردم در مکانی امن پشت درب بسته در طبقه فوقانی ساختمان نگهداری شدند و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و عملیات در ساعت 16:30 خاتمه یافت.

توصیه پلیس به زائران اربعین

نماینده اجتماعی پلیس تهران به زائران ایرانی توصیه می کند هر چه سریعتر نسبت به تمدید گذرنامه زیارتی خود اقدام کنند و این امر را به روز آخر موکول نکنند.

تکذیب شرکت های دولتی / مشاوره پلیس برای عتبات / زائران نجات 70 در تهران

سرهنگ علی همخانی اظهار داشت: متقاضیان صدور گذرنامه زیارتی می توانند از طریق اپلیکیشن «مرد پلیس» و یا با مراجعه به آدرس POLICE-MAN.IR در بستر فضای مجازی درخواست خود را ثبت کنند.

گاریدو دوست دارد در تمرینات پرسپولیس شرکت کند

ورزش ها:

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در جلسه معارفه با این تیم با تاکید بر انتظارات بالای هواداران و فوتبال از پرسپولیس، از آمادگی برای کار در شرایط سخت و سخت صحبت کرد و بر نظم و انضباط تاکید کرد.

تکذیب شرکت های دولتی / مشاوره پلیس برای عتبات / زائران نجات 70 در تهران

خوان کارلوس گاریدو در اولین دیدار و گفت و گو با شاگردانش گفت: بسیار خوشحال و مفتخرم که با هم همکاری خواهیم کرد. من هم افتخار می کنم که سرمربی تیم بزرگ و صاحب نامی مثل پرسپولیس بودم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا