سند ملی سبک پوشش اسلامی ایرانی ابلاغ شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سند ملی سبک پوشش اسلامی ایرانی ابلاغ شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، معاونت زنان رئیس جمهور اعلام کرد: سند ملی سبک پوشش اسلامی ایران ابلاغ شد. این مصوبه در 7 ماده و 5 تبصره به استناد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و توصیه شورای کل فرهنگ در هشتمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و محمدرضا به تصویب رسید. مخبر 12 تیرماه به نهاد مسئول حجاب اطلاع داد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقتصاد، بی صدامعاونت امور زنان و خانواده، صدا و سیما، نماینده اجتماعی دادگستری، مرکز ملی فضای مجازی، پلیس فتا، شورای اجتماعی کشور، اتاق اصناف، شورای فرهنگی اجتماعی زنان، کمیسیون فرهنگی مجلس از جمله این موارد هستند. نهادهایی که این قطعنامه. کاربردی.

در مقدمه این سند ملی آمده است: سبک زندگی نقطه عطفی بین تفکر تمدنی انقلاب اسلامی است و عرصه تحقق و اجرا، منطقه میانی بین باورهای طبیعی است و منجر به رفتار انسان می شود که مبتنی بر نیازها و توانایی های طبیعی است. . فعال انسانیت آسیب دیده است و عدم اجرای صحیح و کامل انقلاب اسلامی در منطقه مبنای اعتبارات است. نکن و نمایش دادن سنت غیرطبیعی از گسترش عقلانیت توحیدی در صحنه رفتار و کنش اجتماعی جلوگیری می کند و خواهد داشت.

«تمدن غرب توسعه علوم طبیعی و ظرفیت صنعتی را دنبال می کند با تکنولوژی برای پاسخگویی بهتر برای تطبیق با نیازهای بشر معاصر، آشکار ساختن پشتوانه فلسفی و معرفتی دین گریزان این انقلاب صنعتی برای توسعه فرهنگ مادی. محافظه کار سرانجام در جغرافیای فرهنگ غرب، پس از آن با معرفی محصولات و مدل های تکنولوژیک غربی به جوامع غیرغربی، سبک زندگی و فرهنگ مصرف غربی به این جوامع سرایت کرد. موضوع زمانی آشکار می شود که سازوکار مولد فرهنگ در ساخت تمدن و ایجاد سبکی متعاقب در پاسخ مدرن به نیاز عینیت یابد و مکانیسم انفعال را در طرد مضاعف سبک موجود به حداکثر می دهد. پذیرش آنها، که خود را در غیاب سبک بومی علاقه دنبال می کند خواهش كردن پاسخ فرهنگ های رقیب را مشخص خواهد کرد.

در این سند به شرح زیر است: الزامات فرم خواهش كردن تمدن نوین اسلامی پاسخی بدیع و متمایز به مجموعه ای از نیازهای انسان و جامعه از نظر سبک زندگی است که مد یکی از مهم ترین و مهم ترین آنهاست. سبک پوشش و آرایش به دلیل منفعل بودن و فقیر بودن، با ورود فرهنگ مدرن و تمدن غرب به جامعه سنتی ایران دچار تحول و تحول واقعی شد.

از این درست که اساس شکل را تشکیل می دهد خواهش كردن سبک پوشش و پوشش مبتنی بر توانایی فرهنگ ایرانی اسلامی و تجلی آن در قالب جلوه های واقعی و عینی است. با تکنولوژی نقش اصلی و اصلی در شخصیت خواهش كردن و گسترش تمدن ایرانی اسلامی.

موضوع پوشش سبک‌ها و بومی‌سازی به‌ویژه در سال‌های اخیر با توسعه و گسترش جلوه‌های مختلف صنعت مد در جامعه ایران، یکی از بحث‌هاست. لذت بخش ترین مشکل مطرح شده در مورد حکمرانی فرهنگی است و علیرغم پیشینه به ویژه در زمینه ترویج حجاب، سند مستقلی برای تبیین ابعاد سیاسی سبک حجاب ارائه نشده است که با اتخاذ مناسب می توان آن را تسهیل کرد. گر فرم خواهش كردن و تقویت سبک پوشش بر اساس هویت اصیل ایرانی اسلامی.

بر اساس این سند، اهمیت و ضرورت آن را درک کنید موضوع به عنوان اولین سند راهبردی این حوزه در راستای اجرای اقدام ملی 14 از 5 راهبرد کلان نقشه مهندسی فرهنگی کشور بر اساس مصوبه ستاد مهندسی فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور یک چارچوب حاکمیتی مناسب برای فرم ارائه می دهد خواهش كردن نظام و چرخه اصیل، سبک پوشش اسلامی ایرانی و عینیت آن در سطح ملی و فراملی است. به این ترتیب، بر اساس تصویر اولویت‌های برآمده از مبانی اسلام از اسناد مذکور، به‌ویژه گام دوم انقلاب اسلامی و شناسایی شبکه‌ای از مشکلات محوری و ملموس در حوزه پوشش بدنه، همچنین با در نظر گرفتن خلأهای سیاستی در این زمینه، تدوین و ارائه شده است.

متن سند ملی سبک پوشش اسلامی و ایرانی را در «اینجا» مشاهده می کنید.

دکمه بازگشت به بالا