پرچمدار ایران: احساس غرور می‌کنم/ مادر ندا شهسواری: خوشحالم دخترم باعث افتخار است

پرچمدار ایران: احساس غرور می‌کنم/ مادر ندا شهسواری: خوشحالم دخترم باعث افتخار است

پرچمدار ایران در افتتاحیه المپیک پاریس گفت: از اینکه پرچمدار کاروان ایران در المپیک پاریس هستم احساس غرور و افتخار می کنم.

به گزارش میجیک، ندا شهسواری در حاشیه دیدار دوستانه ورزشکاران ایرانی اعزامی به المپیک پاریس با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزیر دو روز پیش به اردوی ما آمد و تشویق کرد. این انگیزه ماست. ورزشکاران قبل از المپیک تحت استرس خاصی هستند و این دیدار ما را تشویق کرد تا در المپیک عملکرد خوبی داشته باشیم.

شاهواری در پاسخ به این سوال که حمایت مالی قبل از المپیک چطور؟ وی بیان کرد: فکر می کنم در این مدت اسپانسرهای بیشتری داشته باشیم و ممنونم که باعث شدی با ذهنی آرام و با انگیزه بیشتر به المپیک برویم. بهترین بازی را انجام دهید.

وی درباره پرچمدار افتتاحیه المپیک پاریس گفت: به دلیل اینکه برای سومین بار به المپیک می رفتم انتخاب شدم و واقعاً باعث افتخار و افتخار من شد.

شهسواری در خصوص هزینه بالای تعویض راکت گفت: هر دو هفته یک بار باید رویه راکت را تعویض کنیم که ماهیانه حدود 15 تا 16 میلیون تومان هزینه دارد. البته آقای وزیر خواستند در این زمینه حمایت شود، امیدوارم از این به بعد این حمایت ها ادامه داشته باشد چرا که نه تنها المپیکی در پیش داریم، بلکه مسابقات دیگری نیز وجود دارد.

دختر المپیکی تنیس روی میز ایران می گوید برخی خانواده ها او را به انتخابی المپیک نمی فرستند: طبیعی است. فرزندان آنها بین 20 تا 24 سال سن دارند و می خواهند در المپیک شرکت کنند اما در پینگ پنگ تجربه مهم است. فکر می کردند نمی توانم تجربه سهمیه بگیرم اما تجربه به من کمک کرد و موفق به کسب سهمیه شدم.

مادر ندا شهسواری نیز گفت: احساس بسیار خوبی دارم و خدا را شکر می کنم که ندا باعث افتخار من است. او سه بار سهمیه المپیک را کسب کرده است. زبان نمی تواند آنچه را که من احساس می کنم بیان کند. امیدوارم همه بچه های مادر به دانستن این احساس افتخار کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا