شرکت های معتبر در اجرای سقف وافل در ایران

1) گروه مهندسی آتیس سازه

شماره تماس : 22875936 -021

دکوراسیون | ساختمان

آدرس:  تهران -جردن-خیابان ناصری-پلاک 3- واحد 1

گروه مهندسی آتیس سازه، که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است، یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی در ایران است. این شرکت با استفاده از تیمی متخصص و حرفه‌ای، پروژه‌های مختلفی از جمله بازسازی منازل، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برای اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه، و همچنین ساخت ویلا و فضاهای تجاری و اداری را به انجام می‌رساند آتیس سازه در پروژه‌های خود از خلاقیت و نوآوری بهره می‌برد و تلاش می‌کند نیازها و سلیقه‌های متفاوت مشتریان را برآورده کند. این شرکت همچنین بر اهمیت ارائه نمونه کارهای موفق برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان تاکید دار اگر خدمات این شرکت می‌توان به طراحی داخلی سالن‌های پذیرایی، حتی با اشکال چالش‌برانگیز مانند سالن‌های مربعی اشاره کرد، که نشان از تخصص و تجربه آن‌ها در ایجاد فضاهای کاربردی و زیبا دارد

2) آروند بنادکوراسیون | ساختمان

شماره تماس : 09120030885

آدرس : اصفهان،شهرک صنعتی جی،خیابان یکم،فرعی یکم،پلاک10

شرکت آروند بنا، واقع در اصفهان، یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید کننده سقف وافل و اجرای قالب وافل و یوبوت است. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، محصولات متنوعی را برای ساخت سقف‌های بتنی تولید می‌کند. آروند بنا انواع قالب‌های وافل و یوبوت را در ابعاد و طرح‌های مختلف تولید می‌کند که برای استفاده در ساخت سقف‌های دال بتنی مناسب هستند. این قالب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند بعد از اتمام کار، به راحتی از بتن جدا شوند و مجدداً مورد استفاده قرار گیرند

3) شرکت گنبد فیروزه

شماره تماس : 03136250376

آدرس :  اصفهان ، بوستان سعدی ، مجتمع تالار زیتون ، طبقه دوم ، واحد 24 و 25

شرکت گنبد فیروزه یک شرکت فعال در حوزه ساخت و ساز و تولید قالب‌های سقفی است. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و مواد با کیفیت، محصولاتی مانند قالب وافل، قالب یوبوت و دیگر قالب‌های بتنی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. گنبد فیروزه علاوه بر تولید قالب‌ها، خدمات مشاوره و اجرای پروژه‌های ساختمانی را نیز ارائه می‌دهد.

4)  شرکت عمران مدرن

شماره تماس : ۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

آدرس :تهران -خیابان آزادی شرق به غرب، بعد از دانشگاه شریف، کوچه صادقی، پلاک ۲۹، پارک علم و فناوری دانشگاه شریف، واحد ۱

شرکت عمران مدرن یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه‌ی عمران و ساختمان در ایران است. این شرکت در زمینه‌های مختلف عمرانی فعالیت دارد از جمله طراحی، اجرا و مدیریت پروژه‌های ساختمانی و عمرانی.

عمران مدرن با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب، استفاده از تجهیزات مدرن و رویکردهای نوین در مدیریت پروژه، توانسته است در بسیاری از پروژه‌های بزرگ در ایران و حتی در مناطق دیگر جهان نقش موثری داشته باشد.

محصولات و خدمات اصلی شرکت عمران مدرن شامل انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و زیربنایی مانند جاده‌سازی و پل‌سازی می‌باشد. همچنین این شرکت به طراحی و اجرای پروژه‌های زیربنایی مانند بنادر و فرودگاه‌ها نیز می‌پردازد.

5) ) شرکت آبا

شماره تماس : 09134336382

آدرس : چهار راه هشت بهشت- ابتدای هشت بهشت غربی- ساختمان سوفیا- طبقه ی اول

شرکت آبا یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه‌ی مشاوره، طراحی، و اجرای پروژه‌های عمرانی و ساختمانی و اجرای سقف وافل  در ایران است. این شرکت با تخصص بالا در انجام پروژه‌های مختلف، از جمله پروژه‌های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و زیربنایی، در بازار عمرانی فعالیت دارد.

6) شرکت گرین وافل

شماره تماس : 30553820 (071)

آدرس : شیراز، ابتدای بلوار عدالت روبروی شهرداری منطقه 4 طبقه فوقانی بانک صادرات بهشتی

مجموعه فنی مهندسی گرین وافل با وجود مهندسان با تجربه و متخصص در زمینه سقف وافل آماده ارائه خدمات طراحی معماری ، محاسبات سازه و اجرای تخصصی اسکلت بتنی با سیستم سقف وافل بصورت قرارداد پیمانکاری می باشد.

7) شرکت ماتیا

دکوراسیون | ساختمان

شماره تماس : ۰۲۱-۸۶۰۵۱۴۲۹

آدرس : تهران، خیابان سئول، شهرک سئول،خیابان نسترن، کوچه چهارم غربی، پلاک 21

8) شرکت آریس وافل

شماره تماس : 09128344401

آدرس : تهران – فلکه دوم صادقیه ابتدای کاشانی جنب بیمارستان ابن سینا برج مینا, طبقه ۵ واحد۲۶

این شرکت یکی ا معتبرترین شرکت ها در ایران و تهران در زمینه تولید و اجرای سقف وافل می باشد. اریس وافل با اجرای پروژه های موفق توانسته اعتماد مشتریان خود را داشته باشد.

9) شرکت سامان یزد

شماره تماس : 03538253469

آدرس : يزد – بلوار باهنر – كوچه ٢٣ – طبقه فوقاني دندانپزشكي

10) شرکت بایا فولاد

شماره تماس : 08646221100

آدرس : خمین میدان سرداران ساختمان مهندسین طبقه اول واحد یک

این شرکت  به عنوان یک شرکت متخصص در زمینه‌ی سقف وافل در ایران فعالیت می‌کند. سقف وافل به عنوان یک نوع سقف فلزی با استفاده از ورق‌های فولادی با استحکام بالا و ضخامت مناسب تولید می‌شود و برای پوشش ساختمان‌های صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود.

تولید سقف وافل توسط شرکت بایا فولاد زند شامل تولید و ارائه انواع پروفیل‌های وافل با ابعاد و مشخصات مختلف می‌باشد. این شرکت با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های مدرن، سعی در تولید محصولات با کیفیت و استاندارد بالا دارد.

دکمه بازگشت به بالا