توسعه سامانه ۱۱۸ برای بازاریابی کسب‌وکارها در کشور

توسعه سامانه ۱۱۸ برای بازاریابی کسب‌وکارها در کشور

یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان، سامانه ای مشابه 118 را پیاده سازی کرده است، با این تفاوت که این سامانه به طور اختصاصی اطلاعات تماس، ایمیل و آدرس هر صنف را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

امید زینتی یکی از محققان این شرکت فناوری در گفت وگو با میجیک، وی گفت: ما یک شرکت تولید محتوا هستیم که در زمینه پادکست، انیمیشن، انیمیشن و تولید تیزر فعال خدمات ارائه می دهیم.

وی افزود: محصولی که به تازگی توسط این شرکت معرفی شده، سامانه ای است که در آن می توانید به شماره تماس، ایمیل و آدرس هر فردی در هر نقطه از جهان در هر طبقه کاری دسترسی داشته باشید.

زینتی تصریح کرد: به عنوان مثال اگر آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل شخصی که در ترکیه رستوران دارد را بخواهید، این اطلاعات را در اختیار متقاضی قرار می دهیم.

این محقق پیاده سازی این سیستم را در راستای بازاریابی کسب و کار و شرکت ذکر می کند و خاطرنشان می کند: این سرویس برای توسعه کسب و کار بسیار حائز اهمیت است، زیرا اگر شرکتی محصول تجاری داشته باشد به راحتی می تواند از این ابزار استفاده کند.

به گفته وی، این سامانه از نوع خدمات 118 است; با این تفاوت که علاوه بر شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس محل هر کسب و کار موجود است.

زینتی تاکید می کند: این سرویس برای مناطق و شهرهای مختلف کشور نیز در دسترس است، داده ها را در این سامانه به روز می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا