زهرا قنبری: ما از قرارداد حرفه‌ای / کاهشی زنان ورزشکار بدون عدالت فاصله داریم

زهرا قنبری: ما از قرارداد حرفه‌ای / کاهشی زنان ورزشکار بدون عدالت فاصله داریم

این بازیکن تیم شهرداری بم کرمان می گوید فوتبال بانوان به دلیل مشکلاتش از حرفه ای فاصله دارد.

زهرا قنبری ، که در تیم کنفرانس بم کرمان فعالیت می کند ، در مصاحبه با میجیک ، به مشکلات ورزشکاران زن ایرانی اشاره کرد و گفت: “بسیاری از مسائل وجود دارد از طرف دیگر. بازی های ما رسانه های اجتماعی ندارند و می توانند بگویند که این غیرممکن است ، اما چرا این اتفاق نمی افتد؟ اگر ما صاحبنظران و تیم بودیم که اگر مشکلات کاهش یابد ، ساده ترین راه بهترین راه بود و بهترین تیم آسیا خواهد بود. سال به سال ، و شاید حتی بیشتر از این.

وی با بیان اینکه در مورد محدودیت ورود عکاسان مرد به ورزشگاه بانوان ، اظهار داشت: در فوتبال بانوان ، عکاسان هیچ ارتباطی با کار و کارشان ندارند. صدمه خواهند دید ، اما نباید به آنها اجازه انجام این کار را داد. ” باز هم ، ما حق داریم بازی های خود را ببینیم و نمی دانم چرا هر سال اتفاق جدیدی رخ می دهد. همانطور که فصل گذشته تماشای و فیلمبرداری زیادی داشتیم و به ما گفتند ، در حال حاضر چیزی وجود ندارد و ما از بین رفته ایم.

بیس بال زنان خاله بازی نیست

این ورزشکار اهل شهر بامکرمن گفت: “فکر می کردم لیگ در گذشته بسیار جالب باشد اما امسال کرونا خیلی محبوب شده است و ورزش خیلی جالب نبود.” . همچنین در یک فصل گذشته مسابقات خوب و رقابتی و جذاب مسابقات را شاهد بودیم اما امسال این موارد نادر است و در صورت وجود چهار مورد بازی اعلام نشده است ، نور علی النور حذف می شود ، زیرا بسیاری از تیم ها در طول مسابقات مقابل ما بازی نکرده اند. کاهش

وی افزود: هیچ قانونی در رقابت های آقایان در مورد عدم حضور تیم ها در هر رقابت وجود ندارد ، اما ما این را در بخش بانوان داریم و این باعث می شود لیگ حرفه ای نیست. ” بهتر است بازی را با تیم های کمتری اما قوی تر ببندید تا مجبور نباشند با بار و هزینه بازی مقابله کنند. وقتی یک تیم مقابل تیم دیگر بازی نمی کند ، همه فکر می کنند خاله است. امیدوارم این مسائل کاهش یابد و دیگر اتفاق نیفتد.

قنبری در پاسخ به اینکه چند تیم از بازی مقابل بم در طول مسابقه طعن زده بودند ، گفت: ما از سایر تیم ها امتیازات خود را می گیریم ، اما فوتبال چنین نخواهد شد. مطمئنا ، و اگر درصد مشخصی را بدست نیاوریم ، عدم دادن این مسابقه به تیم ها به ما آسیب خواهد رساند. ” او موضع ما را روی میز تغییر داد. امیدوارم این یک فکر جدی باشد.

در پاسخ به این سؤال که آیا شما با تصاحب لیگ موافقید؟ وی اظهار داشت: حتی با وجود 4 بازی باقی مانده ، موقعیت تیم ها در جدول پایدار است و گل ها می توانند متفاوت باشند.بنابراین بهتر است که نگه ندارید. ورزش و حامیان مالی ورزشکاران را با پولی پرداخت می کنند که می خواهد برای مسافرت هزینه کند. همچنین ، ما در یک وضعیت بحرانی قرار داریم و اگر هنوز درگیر تیم است ، نمی تواند بگوید. تیم ها ، هیچ کس تاج دریافت نخواهد کرد ، بنابراین اعلام پایان لیگ به ما کمک می کند.

کاهش قراردادهای زنان به طور ناعادلانه

قنبری با اشاره به وضعیت پیمانکاران زن به دلیل تاخیر در روزهای مسابقه مسابقات کرونا و نگرانی های موجود در لیگ آقایان در این رابطه گفت: همسران قراردادهای زندگی میلیاردها دلار است و اگر من هنوز آنها را امضا کردم ، مایل هستم که آن را 20٪ کاهش دهم. . هزینه پیمانکاری در فوتبال بانوان بسیار کم است ، بنابراین آنها باید تمام حقوق ورزشکاران را پرداخت کنند و حتی یک هزار تومان هم کمتر. خوشبختانه در مورد کاهش درصد در قراردادها هیچ اشخاصی ذکر نشده است ، اما برخی از آژانس ها ممکن است تصمیم بگیرند.

وی افزود: وضعیت تیم های فوتبال بانوان بسیار ویژه تر از آقایان است ؛ قهرمانان ، تیم های دوم و سوم معمولاً پایدار هستند و تعداد کمی دارند. بازی باقیمانده است. اگرچه بحث تخفیف وجود ندارد ، اما مقایسه زن و مرد و استفاده از حق مردان برای همه ما ناعادلانه است. مبلغ قرارداد برابر است ، مشکلی در حفظ حقوق یکسان نخواهد بود. امیدوارم که آژانس ها رویکرد خیلی روشنی را برای کاهش میزان زنان اتخاذ نکنند.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا