تیم سافت بال زنان در سطح ملی: ما از جوانان پاداش می گیریم

تیم سافت بال زنان در سطح ملی: ما از جوانان پاداش می گیریم

این بازیکن بیسبال وضعیت بازیکنان والیبال بانوان را به دقت رصد می کند و می گوید: “در سال های گذشته به عنوان تیم ، بچه ها فرصت های زیادی برای بازی داشتند.”

در مصاحبه با میجیک ، آیتاک سلام ، بازیکن تیم باریج اسانس کاشان در مورد وضعیت والیبالیست های زن گفت: “انتظار داریم امسال رقابتی باشیم اما به دلیل حملات به کرونا ، این مرحله برگزار نشد و گروه در پایان ماه فوریه اعلام شد. ” حتی اکنون نیز بسته به شرایط ، اطلاعات و آماده سازی خود را در خانه نگه می دارم تا ببینیم چه رقابتی پس از بیماری برنامه ریزی شده است.

وی در مورد حادثه لیگ برتر سال 1998 گفت: “هواداران سرمایه گذاری کرده اند و 9 تیم در جدول حضور داشته اند که خوب است ، اما بعضی از تیم ها تیم ملی ندارند و آنها جوان و بی تجربه هستند.البته چقدر در نیمه دوم خوب هستند .. همچنین تعداد زیادی از جوانان امسال این فرصت را دارند که بازی کنند. بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و از ما پاداش می گیرند ، اما ناراحت است که این مسابقه از نیمه گذشته به پایان رسیده است.

این ورزشکار ادامه داد: به دلیل اعزام تیم ملی به مسابقات المپیک در طول لیگ ، حواس پرتی وجود دارد و اگر این تسلیم نبود ، ما شانس آن را داشتیم. برای برنده شدن در پلی آف. ” بله ، صلاحیت المپیک عالی بود و تجربه کسب کردیم.

سلامتی درباره شرکت در مسابقات المپیک گفت: “این یک پیاده روی عالی بود.” سال گذشته تیم ملی بزرگ به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد و هرچند که شکست خورد ، اما اجازه شرکت در مسابقات المپیک را داشت. دولت همچنین می خواهد تیمی جوان را با این عقیده که تیم ایران در بازی های المپیک پیشروی نخواهد کرد ، اعزام کند. خوشبختانه این یک تجربه عالی بود و رقابت با بازیکنان ارشد کشورهایی مانند کره جنوبی و قزاقستان مثبت بوده است که هنوز هم در گروه مشاهده می کنیم.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا