درخواست مشکات الزهرا صفی برای ارتقاء رنکینگ دختران تنیس‌باز با گرفتن میزبانی

مشکات

درخواست مشکات الزهرا صفی برای ارتقاء رنکینگ دختران تنیس‌باز با گرفتن میزبانی

تیم ملی تنیس بانوان ایران گفت: درخواست میزبانی مسابقات بین المللی تنیس بانوان در ایران را دارم تا بازیکنان ما بتوانند رنکینگ جهانی خود را ارتقا دهند.

به گزارش میجیک، مشکات الزهرا صافی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی تنیس بانوان ایران برای حضور در مسابقات FEDCUP اظهار کرد: شرایط تیم نسبی است، نه خیلی بالا و نه خیلی پایین. مشکلی وجود دارد و مسابقه FEDCUP ارتباط مستقیمی با رنکینگ جهانی بزرگسالان دارد. ما در ایران چنین مسابقاتی نداریم و بانوان باید با هزینه های بالا به مسابقات خارج از ایران اعزام شوند تا رتبه جهانی کسب کنند تا جایگاه خوبی در جدول مسابقات داشته باشند.

وی ادامه داد: بانوان تنیس ایران فاقد رنکینگ جهانی و تجربه بالا هستند. با توجه به این موضوع فکر می کنم در زمان قرعه کشی برای ما کمی سخت باشد.

وی درباره آمادگی بازیکنان گفت: دختران در مسابقات کازان شرکت کرده اند اما حضور یک بار در سال می تواند این امکان را فراهم کند که در مسابقات بعدی تنها از کمی تجربه استفاده کنیم. به عقیده من برگزاری مسابقات بین المللی رده بزرگسالان باید هدف و میزبانی برای ارتقای رنکینگ بازیکنان باشد. از فدراسیون تنیس و وزارت ورزش تقاضا دارم میزبانی مسابقات بین المللی در رده بزرگسالان را داشته باشند زیرا باعث افزایش رنکینگ جهانی بانوان تنیس می شود و این رنکینگ به مسابقات کشوری نیز کمک می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا