کرونا نگذاشت که ما رقابت خود را جشن بگیریم

کرونا نگذاشت که ما رقابت خود را جشن بگیریم

میجیک / خوزستان شخص تیم فوتسال بانوان گفت: “ما می خواهیم قهرمان شویم و برنامه های زیادی داریم اما کرونا به ما اجازه نمی دهد.”

طاهره مهدی پور در مصاحبه با میجیک اظهار داشت: از آنجایی که ویروس کرونا ، لیگ برتر فوتسال و اردوهای تیم ملی بسته شده است ، من به خودم گفته ام ، کی کشور. تیمی از مربیان بدنسازی برای ما و خانه آماده است. ” ما تمرین می کنیم

وی گفت: “در لیگ برتر ، حفاری ها تاکنون دو بازی بوده است اما کرونا در مرحله نیمه نهایی است. بله ، من نظرات را شنیده ام با توجه به اینکه ممکن است در صورت تمایل به ادامه بازی در لیگ برتر ، بار دیگر مورد بحث قرار نگیرد ، برای ورزشکاران مشکل خواهد بود زیرا بدن کاهش یافته است و ورزشکاران باید یک ماه کار خود را انجام دهند. و پس از آن مجبور به شرکت در تمرینات برای از بین رفتن بدنهای خود می شویم تا بتوانند وارد شوند. من به عنوان هدف برای من بسیار دشوار خواهد بود ، جایی که آموزش من تخصصی تر و متفاوت تر است. در بین بازیکنان دیگر

سرمربی تیم خوزستانی گفت: به نظر من برگزاری لیگ در این شرایط مهم نیست و سلامتی ورزشکاران از اهمیت بیشتری برخوردار است. همه تیم ها زحمت کشیده اند و هیچ علاقه ای به لیگ وجود نداشته است. به نظر من ، آنها می توانند دسته اول تا سوم را بر اساس موقعیت گروه در مرحله گروه تعیین کنند.

وی همچنین در مورد به تعویق افتادن رویداد ملل گفت: “این رقابت ها پیش بینی می شود در ماه ژوئیه در کویت برگزار شود ، اما به دلیل کرونا یک سال مرخصی وجود دارد.” ما به دلیل مأموریت خود تمرینات خود را برای موفقیت در لیگ ملت ها ادامه می دهیم. دوست دارم به دلیل فداکاری و اراده خود در لیگ عدالت شرکت کنم. من از تأخیر جام ملتها ناراحت شدم و کلاس سلامتی از اهمیت بیشتری برخوردار بود. با این حال جالب است که امسال نمی توانیم شیرینی پیروزی در مسابقات قهرمانی ملل را چشیده باشیم.

مهدی پور همچنین در مورد عملکرد ملی حفاری های لیگ برتر اظهار داشت: ما در ابتدای فصل کمی لرزان بودیم اما کم کم بهتر شدیم. همه بازی های ما سخت بود و مسابقه ای آسان نداشتیم. در مرحله گروهی در صدر جدول بودیم و قبل از رفتن به پلی آف ، تیم اول بود. در یک بازی این مرحله را بردیم و باشگاه فوتبال در حالی که در اوج خود بودیم تعطیل شد و بازیکنان ما خوب بودند. امسال به دلیل حاکمیت شرکتی و حمایت از خانم توانستیم پیروز شویم. زيبا رهبر تيم بزرگ است. ما می خواستیم پیروزی را جشن بگیریم و برنامه های زیادی داشتیم اما کرونا به ما اجازه نمی دهد.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا