ایالات متحده نسبت به گذشته به یک سقوط اقتصادی نزدیک است / ترامپ پنج کشور را ایجاد خواهد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، لس آنجلس تایمز در یادداشتی جداگانه به گزینه های مختلفی برای جدا کردن ایالات متحده از ورای پرونده کرونا پرداخت.

آریا تاج الدین و استیو لوپز ، خبرنگاران این روزنامه ، سؤالاتی را مطرح کردند که چرا اتحاد جماهیر شوروی تقریباً 30 سال پیش سقوط کرد و آن را در 15 اردوگاه مستقل تقسیم کرد و از این دلیل پرسید. کاری که ما نمی توانیم در ایالات متحده انجام دهیم.

“هر کس که ترامپ را دوست دارد و اکنون ایالات متحده را اداره می کند ، در مارالاگو (از جمله پنج ایالت) زندگی می کند” ، شاید به نظر می رسد این توهم است. اما پنج هفته از آغاز قرنطینه گذشته و ما در انزوا هستیم.

وی گفت: “چه مدت طول خواهد کشید تا آمریکایی ها از نیروی خود خارج شوند و بر اخبار بهتر از کرونا تمرکز کنند ، مانند دستگیری اعضای شورای شهر لس آنجلس یا عبور یک موش به شهر داخلی؟ ” گزارش لس آنجلس تایمز. من دیده ام که مردم می گویند که همه ما که از جابجایی اجباری شکایت کرده ایم ، به نلسون ماندلا ، که 27 سال در زندان است ، مربوط نمی شود.

ما به دلیل پروتکل درگیری از آمریکایی ها ناامید شده ایم!

“هر دقیقه به دانشمندان نگاه می کنید به شما هشدار می دهند که اگر قبل از اینکه محاکمه شویم و ردیابی کنیم به حالت عادی برگردیم ، ما با زندگی خود بازی می کنیم و دقایقی که شما به ترامپ نگاه می کنید ، این یک است روزنامه عصر ترامپ گفت. دیگران می گویند و شما را گیج می کنند.

بیشتر بخوانید:

صنعت سنگین و قیمت های بین المللی کالیفرنیا را از ایالات متحده / ایالت به تنهایی در پی استقلال جدا کرده است.

“ما 30 دقیقه در رسانه های اجتماعی بین ترامپ و فاکس نیوز تماشا کردیم ، و سپس به مدت 30 دقیقه ، یک نگهبان نظامی” شون هانیتی “ترامپ (شبکه مشهور فاکس نیوز) در ایالات متحده ، “لس آنجلس تایمز با اشاره به اختلاف در تفکیک گفت. ما Fox News را می بینیم. این همان چیزی است که ما هستیم. این کشورها ممکن است به طور مساوی تقسیم شوند. ما خصمانه هستیم. آیا می خواهید برخی از ایمیل هایی که دریافت می کنم را بخوانید؟ نه ، شما قطعاً نمی خواهید. ما می توانیم این کار را در اتحاد جماهیر شوروی انجام دهیم و آن را به 15 کشور مستقل تقسیم کنیم. اما شکاف میان دموکرات ها ، دموکرات ها و جمهوریخواهان آسان تر به نظر می رسد.

موقعیت واقعی پادشاهی ترامپ در پنج ایالت است

در این نامه با انتقاد از سیاست های ترامپ ، آمده است: “پادشاهی مارالاگو (جمهوریخواهان) مطمئناً ایالتی را شامل می شود که علیرغم همه خطرات یک قانون واحد ، در حال حاضر برای بازگشایی مواضع خود رقابت می کنند. یکی پس از دیگری شفا می یابد. ” تگزاس ، تنسی ، جورجیا ، کارولینای جنوبی و فلوریدا.

در سرزمین ترامپ ، آنها می توانند ضیافت های بزرگی را در هر گوشه جنوب غربی برگزار کنند تا تولد کشور جدید خود را جشن بگیرند. فاصله باید کنار گذاشته شود و هرکسی که ماسک دارد باید بسته شود.

لس آنجلس تایمز گزارش می دهد: “در تگزاس مجازات اعدام نه تنها تجدید می شود ، بلکه زندانیان توسط کورناویروس کشته می شوند و کلیساهای کلیسایی در مارالاگو بازگشایی می شوند.” . همه مهاجران مارالاگو ، به جز ملانیا ترامپ ، با قایق لاستیکی به خانه اعزام می شوند ، تمام مذاکرات ترامپ با دوستان و دشمنان خارجی “بسیار خوب” خواهد بود ، “و هیچ فرد خردمندی مالیات نخواهد پرداخت. بله ، کالیفرنیا همچنین مناطقی تحت کنترل جمهوری و ترامپ دارد که بزرگترین آنها دره مرکزی است. وقتی زمین تقسیم شد ، همه چیز از مودیستو گرفته تا بیکرزفیلد به قلمرو مارالاگو تبدیل شد. اما هنگامی که یک کارمند خارجی اخراج شد ، ما مطمئن نیستیم که آنها چگونه یک کارمند دیگر را استخدام می کنند.

در این نامه آمده است: “ما هیچ تفاوتی بین فرهنگ ها نداریم و همه چیز خوب است.” ما مشکلات مسکن داریم که مدتی را فراموش کرده ایم و حتی بدتر ، در بین بسیار ثروتمندان از جمله بسیار فقیر یافت می شود. “این شهر در شرایط اضطراری است. همچنین محرمانه و اعتبار نیوزلند ، فرماندار کالیفرنیا ، را برای خرید ماسک از شرکت ها فراموش نکنید. اگر می بینید که نیوزیلند کالیفرنیا نامیده می شود ، پس بیایید این کار را انجام دهیم.

آخرین تلفن / 4106/4129 /

دکمه بازگشت به بالا