روایت زنان موفق ایران اسلامی بر مبنای الگوی سوم زن مسلمان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین طاهره عاشوریان شامگاه شنبه در نشست خبری سومین جشنواره BIN بین المللی رسانه بانوان حریم رسالت بیان کرد: معرفی سومین الگوی زن در تراز انقلاب اسلامی و احیای هویت زنان. ایرانی_اسلامی یکی از اهداف جشنواره حریم رسالت 3.

وی با اشاره به ظرفیت فرهنگی استان گیلان افزود: اجرای برنامه های فرهنگی از جمله جشنواره رسانه بانوان حریم رسالت در سطح منطقه ای و بین المللی برگزار می شود. بین المللی هم اکنون در حال اجراست و نشان از ظرفیت بالای فرهنگی استان گیلان و نقش موثر بانوان دارد.

عاشوریان با اشاره به ایفای نقش زنان در فعالیت های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی گفت: در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان، کمیته زن، خانواده، دفاع مقدس با هدف احیاء، ترویج و برجسته سازی این نقش تلاش می کند. . زنان در دفاع مقدس و نقش زنان نمونه فعال.

وی شهیده، رئیس رسانه دولتی «طاهره» را معرفی کرد حدادنژادپرداخت و ادامه داد: با شناسایی و معرفی شهید طاهره حدادنژاد از شهدای رسانه استان گیلان در دومین جشنواره حریم رسالت خانم حدادان زاد شهیده نماینده بسیج رسانه در کشور است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان به اهمیت نقش رسانه ها در برپایی جشنواره حریم رسالت پرداخت و تصریح کرد: جشنواره حریم رسالت با هدف نشان دادن هویت زنان ایرانی-اسلامی و سومین الگوی انقلابیون برگزار می شود. زنان به ویژه محور مقاومت و بردباری زنان و نشان دهنده مقاومت مردم غزه است.

دکمه بازگشت به بالا