واگذاری زمین به خانواده‌های خوش جمعیت در شهرهای جدید

خانواده | واگذاری زمین

در روزهای اخیر در قالب طرح جمعیت جوانان به خانواده های دارای سه و چهار فرزند در شهر جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و سهند زمین واگذار شد و اکنون در شهر جدید امیرکبیر زمین در قطعه ای 200. الی 300 متر جهت ساخت ویلا.

به گزارش میجیک، شرکت عمران شهر جدید در راستای طرح نهضت ملی مسکن و در قالب طرح جوانان جمعیتی به متقاضیان فاقد مسکن سه و چهار فرزند زمین واگذار می کند. در همین راستا هفته گذشته در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و سهند واگذاری زمین صورت گرفت و هفته آینده این واگذاری در شهرهای جدید اصفهان انجام خواهد شد. امروز در شهر جدید امیرکبیر با حضور احمد وحیدی – وزیر کشور، غفوری – مدیرعامل شهر جدید و مخلص الائمه – استاندار مرکزی، قطعات 200 و 300 متری برای ساخت خانه های ویلایی در اختیار آنها قرار گرفت. متقاضیان

وحیدی در مراسم اهدای زمین به خانواده پرجمعیت خود در استان مرکزی گفت: در هشت سال قبل از دولت سیزدهم رکود شدیدی از نظر مسکن داشتیم و آنچه باقی مانده باید تکمیل شود. همچنین، کار در حال انجام باید آغاز شود. از سوی دیگر رکود شدید اقتصادی و رشد تورم منفی نزدیک به 60 درصد وجود دارد و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفت و گفت مشکل آب کشور بدون حل مشکل ما حل نمی شود. با آمریکا، اما این باور صد در صد نادرست و شرک آمیز است.

طرح 2 میلیون و 653 هزار واحدی نهضت ملی مسکن تصویب شد

سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز در این مراسم اظهار داشت: شهر جدید امیرکبیر آمادگی دارد جهش ساخت خانه یک طبقه با حیاط را آغاز کند و وزیر کشور باید برای ایجاد فضای پایدار کمک کند. تامین آب از طریق ارائه دهندگان خدمات و شبکه های زیرساخت شهری این است

به گفته غفوری، امروز ساخت طرح نهضت ملی از 2 میلیون و 653 هزار واحد گذشته است و در هفته های آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت که به برکت خون رئیس جمهور شهید محقق شده است. امیدواریم این طرح ملی در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد.

فرزاد مخلیس الائمه استاندار مرکزی نیز در این مراسم اظهار داشت: 9000 واحد مسکن و زمین در طرح جوانان جمعیت و نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پیش بینی شده است و هم اکنون اسناد بیش از 2150 واحد در برخی از شهرستان های استان برای طرح جوانان جمعیت اعزام شده اند.

وی افزود: حدود 264 واحد مسکونی امروز به بهره برداران و متقاضیان عمدتاً در شهرستان ساوه تحویل داده می شود. هفته آینده پروژه های متعددی در قالب وبینار با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود که از جمله آنها در حوزه راه و شهرسازی، بهداشت، آبرسانی و … می باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در همین روز بیمارستان ولیعصر اراک به بهره برداری می رسد و هم اکنون زایشگاه سینا آشتیانی اراک شروع به کار کرده و اولین بیماران دیالیزی خود را پذیرفته است.

مخلص الائمه گفت: شهر جدید امیرکبیر تنها و اولین شهر ویلایی کشور به نام بنیانگذار مبارزه با استکبار میرزا تقی خان امیرکبیر است و امیدواریم بتوانیم راه مبارزه با همه را ادامه دهیم. عامل غرور

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا