گران‌ترین شهرهای جهان برای مهاجران در سال ۲۰۲۴/ هزینه‌های بالای مسکن معضل مهاجران

سال ۲۰۲۴

گران‌ترین شهرهای جهان برای مهاجران در سال ۲۰۲۴/ هزینه‌های بالای مسکن معضل مهاجران

هنگ کنگ و سنگاپور در صدر فهرست گران ترین شهرهای جهان برای مهاجران جهانی قرار دارند.

به گزارش میجیک، بر اساس گزارش هزینه زندگی سال 2024 دانشگاه مرسر آمریکا، گرانی مسکن باعث شکست شهرهای رقیب شده و زوریخ، ژنو، بازل و برن در صدر جدول قرار دارند. نیویورک با یک پله سقوط به رتبه هفتم رسید. لندن با 9 رتبه افزایش نسبت به رتبه سال گذشته در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در گزارش مرسر آمده است که افزایش هزینه مسکن و تورم مشکلاتی را برای مهاجران ایجاد می کند. ایوان ترابر، کارشناس دانشگاه مرسر، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که چالش هزینه زندگی تاثیر قابل توجهی بر سازمان های چند ملیتی و کارکنان آنها داشته است.

ترابر گفت که هزینه های بالای زندگی می تواند باعث شود مردم از مخارج خود کوتاه بیایند یا حتی برای برآورده کردن نیازهای اولیه دچار مشکل شوند. برای جبران این چالش ها، کارفرمایان می توانند بسته های جبرانی را ارائه دهند که شامل کمک هزینه مسکن یا یارانه یا سایر خدمات حمایتی است.

هفت شهر در ایالات متحده شامل لس آنجلس (مقام دهم)، هونولولو (مقام دوازدهم) و سانفرانسیسکو (مقام سیزدهم) در بین 20 شهر برتر قرار دارند. سیدنی گران ترین مکان در منطقه اقیانوس آرام است که در رتبه 58 قرار دارد. تورنتو با رتبه 92 گران ترین شهر کانادا و بمبئی گران ترین مقصد هند با رتبه 136 است.

مرسر هزینه نسبی بیش از 200 کالا و خدمات از جمله مسکن، حمل و نقل، غذا، پوشاک و کالاهای مرتبط را اندازه گیری می کند.

به گزارش بلومبرگ، هنگ کنگ در چین، سنگاپور، زوریخ، ژنو، سوئیس، بازل در سوئیس، برن در سوئیس، نیویورک در ایالات متحده، لندن در انگلستان؛ ناسائو، باهاما و لس آنجلس در ایالات متحده، برترین شهرهای جهان برای مهاجران هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا