مربی تیم ملی هندبال دختران: قول حضور در بین ۱۶ تیم را نمی‌دهیم

مربی تیم ملی هندبال دختران: قول حضور در بین ۱۶ تیم را نمی‌دهیم

سرمربی تیم ملی هندبال دختران گفت: کار بسیار سختی داریم اما تلاش می کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. نمی توانیم قول بدهیم که در بین 16 تیم باشیم.

به گزارش میجیک، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در هندبال دختران جوان از 30 ژوئن تا 10 جولای به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود. تیم ملی هندبال بانوان ایران در این رقابت ها در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه است.

تیم ملی هندبال ایران روز دوشنبه 7 خرداد عازم مقدونیه شمالی می شود.

نشيمان شافعيان در گفت وگو با ايسنا، درباره آخرين اردوي تيم ملي هندبال دختران اظهار كرد: اكنون 5 اردو برگزار كرده ايم. این کمپ به اکسپدیشن متصل است و این تیم 28 ژوئن به مقدونیه، محل برگزاری مسابقات می رود. 16 بازیکن نفر نهایی هستند که به این مسابقات اعزام می شوند.

مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در خصوص حریف تیم ملی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان افزود: اولین بازی ما مقابل هلند است که تا به حال با ایران بازی نکرده است. ما فیلم بازی را دیده و آنالیز کرده ایم. امیدواریم بازی خوبی را با آنها داشته باشید، بازی اول را به یاد داشته باشید.

وی افزود: ما در گذشته مقابل رومانی و برزیل بازی کرده ایم و شناخت نسبی از آنها داریم. البته تغییراتی نیز وجود دارد و به همین دلیل بازی های ویدیویی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. آخرین بازی ما برابر برزیل است و زمان کافی برای بازی داریم.

شفیعیان گفت: امیدواریم روند بازی خوب پیش برود و بازیکنان بتوانند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی در خصوص اهداف تیم ملی و جایگاه ایران در این مسابقات گفت: چون گروه بسیار سختی داریم همیشه هدف داریم اما این اهداف باید به واقعیت نزدیک باشد. ما کار بسیار سختی داریم اما تلاش می کنیم نتایج خوبی بگیریم. نمی توانیم قول بدهیم که در بین 16 تیم باشیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا بازی های خوبی ارائه دهیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص رده بندی ایران در دور قبل این مسابقات گفت: این دومین دوره است که برای قهرمانی جهان در رده سنی جوان می رویم. این تیم یکی را برد.

وی در پایان گفت: جا دارد از فدراسیون هندبال تشکر کنم. دور اول بود که تیم بلاروس را دعوت کردیم و دو بازی خیلی خوب با آنها انجام دادیم. امیدوارم تیم به سلامت اعزام شود و به سلامت برگردد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا