کاهش ۴۰ درصدی پینگ ۱۰۰ بازی پرمخاطب

کاهش ۴۰ درصدی پینگ ۱۰۰ بازی پرمخاطب

سرویس Radargame 100 بازی محبوب را بیش از 40 درصد کاهش داده است.

به گزارش میجیک، بازی‌ها و بازی‌های رایانه‌ای یکی از اشکال جدید بازی‌هایی هستند که در چند دهه اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و برای سنین مختلف و در سبک‌های مختلف بازی تولید شده‌اند و می‌توان گفت با پیشرفت روزافزون، بازی‌های رایانه‌ای . ، برای برخی از بازیکنان ایرانی تبدیل به یک حرفه شده است.

اما یکی از مشکلاتی که گیمرهای کشورمان همیشه با آن مواجه هستند مشکل سرعت پایین دانلود بازی و آپدیت در کنار پینگ زیاد یا تاخیر بازی های آنلاین است که باعث اختلال می شود و با تجربه کاربری گیمرهای ایران همخوانی ندارد.

لذا با توجه به اهمیت آن، در اواخر پاییز 1401 طبق وعده وزیر ارتباطات، وب سایت و اپلیکیشن رادار راه اندازی شد. استفاده از این سایت و اپلیکیشن ضمن افزایش چشمگیر سرعت دانلود و آپدیت بازی ها، پینگ بازی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد که تجربه ای خوشایند در بازی های آنلاین را برای کاربران به همراه خواهد داشت. این اتفاق با انتقال CDN بازی به داخل کشور و تسریع دسترسی کاربران داخلی کشور به سرور بازی و طراحی ابزارهای ویژه توسط متخصصان جوان کشورمان رخ داد.

در همین راستا اخیراً محمد احسان خرمید – رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و انفورماتیک – در شبکه اجتماعی داخلی به ارائه گزارش خدمات هزار روزه و اقدامات مهم و راهبردی وزارت ارتباطات و انفورماتیک پرداخت. در این دولت و اظهار داشت: راه اندازی سرویس رادارگیم برای بهبود تجربه کاربری گیمرهای بیش از 15 میلیون کاربر، بین این سرویس و اقدامات راهبردی وزارت ارتباطات.

وی در ادامه گفت: این سرویس 100 برابر بازی های محبوب را بیش از 40 درصد کاهش داده است.

رصدها نشان می دهد که هرساله بر مخاطبان بازی های رایانه ای افزوده می شود به طوری که 34 میلیون نفر در کشور از بازی های رایانه ای، موبایلی و کنسولی استفاده می کنند که بخش موبایل بیش از 90 درصد از این تعداد است. در واقع بیش از 90 درصد از این 34 میلیون نفر بازی های موبایل، حدود 20 درصد بازی های کنسولی و 20 درصد بازی های رایانه ای و برخی در هر سه بخش بازی می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا