رشد ساخت و ساز در شهر جدید ساحلی تیس

رشد ساخت و ساز در شهر جدید ساحلی تیس

در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید تیس، پروژه هایی چون بلوار، فضای سبز، واحدهای ویلایی مبله، پروژه های ورزشی و گردشگری مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش میجیک، سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید در بازدید از شهر جدید ساحلی تیس در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تیس به بزرگترین مرکز عملیات عمرانی استان تبدیل شده است. اکنون تلاش هایی برای بهره برداری از نقاط مختلف این شهر جدید در حال انجام است.

بر اساس اعلام شرکت عمران شهرهای جدید، با افتتاح رویدادهای ورزشی و جشنواره های ساحلی، تیس به یکی از شهرهای جدید ساحلی استان سیستان و بلوچستان تبدیل شده است. طراحی این شهر با الگویی مدرن و بدیع متناسب با اقلیم منطقه است و به تازگی اولین نمونه های ساختمان های مسکونی در شهر اجرا شده است.

آینده ای روشن در شهر تیس

برنامه ریزی برای بهره برداری از زیرساخت های انرژی، بلوارها و خیابان های شهر تیس در حال انجام است. اکثر آنها تا پایان تیرماه سال جاری اجرایی خواهند شد. این اقدام همچنین شامل راه اندازی فوتبال و والیبال ساحلی، ماراتن ساحلی و موج سواری است که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه انجام می شود.

این شهر نه تنها پیشرفت و توسعه شهروندی را برای منطقه چابهار به ارمغان می آورد، بلکه زمینه اشتغال و سرگرمی و مرکز رفاه را نیز فراهم می کند.

در بازدید از پروژه ورودی، بلوار 40 متری غربی شهر به طول 3 کیلومتر، مبلمان و فضای سبز در بلوار غربی، عملیات اجرایی پروژه ورزشی، جشنواره، پذیرایی و گردشگری ساحلی در شهر جدید. این، نظم و هماهنگی لازم برای سرعت بخشیدن به پروژه است.

همچنین در این بازدید واحدهای ویلایی مبله و مجهز در این شهر جدی به مساحت متر مربع افتتاح شد. شایان ذکر است که این واحد ویلایی از 8 تکه تشکیل شده است که 3 تکه مبله و مجهز به وضعیت فعلی می باشد و طراحی مدرن و در عین حال بدیع و سازگار با اقلیم نمونه جالب از اول است. ساختمان های مسکونی در این شهر از جاذبه های ساحلی هستند.

غفوری در این بازدید اظهار داشت: هم اکنون و با وجود گرما با 10 پیمانکار و توسعه دهنده داخلی فعال، 50 واحد تجهیزات و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین ساختمانی، 300 کارگر و متخصص در زمینه های مختلف مستقیم و بزرگتر. با تعداد کارگران غیرمستقیم و وابسته، شهر جدید تیس به بزرگترین کارگاه ساختمانی استان سیستان بلوچستان و گل سرسبد شهرک جدید ساحلی تبدیل شده است. همچنین گروه های زیادی از مشاوران و طراحان شهری و معماری کشور در برنامه ریزی این پروژه جدید شهر مشارکت دارند.

برنامه ریزی برای بهره برداری از پروژه های بزرگ و پروژه های خرد عملیاتی این شهر جدید ساحلی شامل: زیرساخت های انرژی، معابر و خیابان های شهری، دروازه های ورودی، مبلمان و اثاثیه شهری، پوشش گیاهی، روشنایی معابر و مراکز تفریحی و ورزشی در منطقه. بخش بزرگی از آنها اواخر تیرماه سال جاری به بهره برداری می رسد و در گام اول برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی ساحلی شامل: فوتبال ساحلی و والیبال، برگزاری دو ماراتن ساحلی و موج سواری در دستور کار قرار گرفته است که در خط با در رژیم اقلیمی منطقه و منظومه موسمی گرم و روزهای نسبتا خنک مردادماه برگزار می شود.

با تمرکز بر این شهر جدید به عنوان یکی از شهرهای جدید ساحلی، پیشرفت چشمگیری در عملیات اجرایی و همچنین اشتغال زایی و ایجاد مراکز رفاهی، تفریحی و تفریحی در منطقه چابهار حاصل شده است.

شایان ذکر است همزمان با اجرای طرح عمرانی و رفاهی، عملیات احداث بافت مسکونی جدید شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است و به زودی مشمول این بخش خواهد شد. به جراحی

رویکرد در نظر گرفته شده برای همگام سازی زیرساخت ها، روبناها و خدمات رفاهی و تفریحی با ساخت مسکن موضوعی است که به عنوان رویکردی جدید در شهرهای جدید در دستور کار قرار گرفته و از ایجاد شهرهای خوابگاهی بدون امکانات و رفاه جلوگیری خواهد کرد. . سرویس.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا