شهرداری گزارش خوبی از سفر به چین ارائه کرد/فکری به حال ساختمان‌های فرسوده اطراف مجلس کنید

معاون پاکدشت در گفتگو با آنا;

شهرداری گزارش خوبی از سفر به چین ارائه می دهد به بافت های فرسوده اطراف مجلس فکر کنید
شهرداری گزارش خوبی از سفر به چین ارائه می دهد به بافت های فرسوده اطراف مجلس فکر کنید

نمایندگان پاکدشت و اعضای کمیسیون ساخت و ساز بیان کردند: شهرداری تهران گزارش خوبی از اقدامات خود به ویژه سفر به چین و توافقات انجام شده در حوزه مترو، تراموا، خودرو، حمل و نقل عمومی، وانت و … ارائه کرد. می توان آن را یک رویداد خوب نامید

فرهاد بشیر معاون و عضو کمیسیون عمران پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: شهرداری تهران گزارش خوبی از اقدامات خود به ویژه سفر به چین و توافقات میدانی دارد. از راه آهن، تراموا، اتومبیل، حمل و نقل عمومی، وانت و … است و می توان گفت چیز خوبی است.

وی افزود: این نگرانی وجود دارد که بالاخره صنعت داخلی در کشور در حال تولید است و این یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. این یکی از دغدغه هایی است که شهردار تهران هم به آن اشاره کرد و باید به آن توجه کند.

معاون پاکدشت درباره مسکن گفت: بحث تولید مسکن در شهر تهران یکی از ضروری ترین و ضروری ترین کارهاست. هرکسی که از یک منطقه خاص در تهران بازدید می کند این تصور را دارد که تمام مناطق تهران با کیفیت و مرفه هستند و ساخت و ساز بسیار با کیفیت و مناسب است. در این میان ساختمان ها و اماکنی نزدیک مجلس داریم که بسیار فرسوده و فرسوده هستند که باید در رابطه با آنها فکر و برنامه ریزی کرد.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران با هماهنگی دولت به دنبال 200 هزار واحد مسکونی است.

وی سپس با تاکید بر اینکه شهرداری تهران می تواند با همکاری دولت کارهای خوبی انجام دهد به ویژه در شهر تهران، گفت: شهر تهران مرکز کشور است و در استان تهران ساخت و ساز، حمل و نقل وجود دارد. و مشکلات مختلف دیگر که اگر بیشتر در مردم دقت شود، قطعا گریبانگیر همه استان ها و کشورها خواهد شد.

یکی از اعضای کمیسیون عمران نیز گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که میزان مرگ و میر ناشی از آلاینده ها بالاست که این آمار در تهران مهم است و باید فکری کرد و کار جمعی شهرداری و دولت انجام داد. به مردم رفاه و آسایش بیشتر بدهد.

وی درباره نقش شورای شهر در اداره صحیح پایتخت بیان کرد: شورا جایگاه مناسبی برای مدیریت شهری به ویژه در تهران دارد و می تواند سیاست گذاری های خوبی انجام دهد تا شهرداری بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

این نماینده افزود: در شهر تهران افراد مناسبی از سوی مردم انتخاب می شوند تا کار را به درستی انجام دهند. آقای مهندس چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران که فردی قوی و بالغ هستند می توانند همکاری و همکاری بهتری را بین شهرداری و شورا و همچنین هماهنگی بین اعضای شورای شهر تهران ایجاد کنند.

این نماینده مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد که حضور مهندس چمران منشأ دیگری برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی باشد. زیرا تاثیر اقدامات مهم در پایتخت یک اثر ملی است.

دکمه بازگشت به بالا