کلوپ ها فرصتی برای آماده سازی و تمرین خواهند داشت / هیچ مسابقه ای و مسابقات بعدی برگزار نمی شود


گزارش شفافمسعود سلطانی فر در مصاحبه با اخبار تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، اظهار داشت: مسابقات تاج گذاری در ورزش در فدراسیون پزشکی و با حضور اساتید و پزشکان محترم برگزار شد. این فدراسیون به طور جدی رد و بدل شده و به خوبی آگاه شده است. همانطور که می دانید تمام سالن های ورزشی و کلوپ ها برای بریدن زنجیره کرونا دست از کار کشیده اند ، اما ورزشکاران حرفه ای و آماتور هنوز آموزش و کار را از خانه به طور کامل متوقف نکرده اند. ابزارها و امکاناتی که باید ارائه دهند. آموزش آنها ادامه دارد.

وی گفت: اکنون حدود یک ماه و نیم است که مسابقات ورزشی در سطوح مختلف و در همه افراد متوقف شده است تا از شیوع بیماری جلوگیری شود. ما باید در نظر بگیریم که برنامه ها و موفقیت مسابقه کرونا چقدر است تا بتوانیم تصمیم بهتری برای ادامه مسابقات مختلف بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه می دهد: به دلیل کار خوبی که مدافعان بهداشت در بخش بهداشت و مسئولان دولتی انجام داده اند ، مدیریت بیماری عروق کرونا ویروس در کشور بهتر از این بوده است. هفته ها پیش و ما می توانیم نیازهای افراد و افرادی که از این بیماری رنج می برند بهتر پاسخ دهیم ، لطفاً پاسخ دهید.

در هر صورت ، از دوستانمان سؤال کردیم ، اوضاع کشور را ارائه کردیم ، خلاصه با توجه به سیاست هایی که ارتش ملی انجام می دهد و حداکثر توصیه های آنها را در آخر ارائه خواهیم داد. آخر هفته .

وی اظهار داشت: پیگیری مسابقات و مسابقات به طور حتم اتفاق نمی افتد و ستاد کورونا زمان لازم برای آماده سازی و آموزش تیم ها را در نظر می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به فعالیت ها و خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی ، افزود: ما شاهد فعالیت های خوبی در این فدراسیون بوده ایم و فکر می کنم ما باید کاملتر حرکت کنیم تا خدمات کاملتر شود و شرایط ویژه ای ایجاد شود تا بتوانیم در مراحل مختلف خدمات ارائه شده به ورزشکاران آسیب دیده خود ارائه دهیم ورزش یا در مرحله توانمندسازی است ، بنابراین آنها می توانند در اسرع وقت به ورزش و فعالیتها برگردند و با دانش متخصصان طب ورزشی بتوانیم شرایط بهتر برای این کلاس.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بحث های زیادی صورت گرفت و شرکت کنندگان به این نتیجه رسیدند که برای تکمیل خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی ، یک مرکز جامع ایجاد می شود. برای تکمیل خدمات فدراسیون. در همین راستا ، زمین قبلاً به مجموعه ورزشی آزادی اختصاص داده شده بود و طی دوره مشاوره ، به زودی با همکاری توسعه و نگهداری از مراکز تخصصی ، اقدام به ایجاد مراکز تخصصی خواهیم کرد. فدراسیون تسهیلات ورزشی و بهداشت.


همه محتوای سایت طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، در نتیجه مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت میجیک هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا