دختر ملی‌پوش ۱۶ ساله ایرانی: قشنگ‌ترین حس دنیا را تجربه کردم

دختر ملی‌پوش ۱۶ ساله ایرانی: قشنگ‌ترین حس دنیا را تجربه کردم

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران درباره قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه گفت: آن لحظه بهترین حس دنیا بود و احساس می کردیم شادترین مردم روی زمین هستیم.

به گزارش میجیک، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شرکت کرد و در دومین حضور خود به مدال طلا دست یافت. این اولین بار است که یک دختر یخی ایرانی در یک رویداد بین المللی مدال طلا می گیرد.

سارینا خسروی، ملی پوش 16 ساله ایرانی درباره قهرمانی در این رقابت ها به میجیک گفت: با تلاش و همدلی فرزندانمان برای گل جنگیدیم و نتیجه دادیم. در نهایت خوشحال شدیم و دل همه را شاد کردیم.

وی به سطح مسابقات اشاره و تصریح کرد: مسابقات سطح بالایی دارد و بازی های سختی داریم اما خدا را شکر همه بازی ها را با نتایج خوبی پشت سر گذاشتیم. قبل از مسابقه هدف ما کسب عنوان قهرمانی بود و به هم قول دادیم که این کار را انجام دهیم.

خسروی درباره لحظه قهرمانی تیم ملی ایران گفت: زیباترین حس دنیا بود. در آن لحظه احساس می کردیم خوشبخت ترین مردم روی زمین هستیم و بسیار خوشحال بودیم.

این ملی پوش هاکی روی یخ درباره سختی هایی که در این راه تجربه کرده است، گفت: فشار تمرین بیش از حد بود. فکر می کنم هفت ماه در اردو و تمرین فشرده بودیم. من از اصفهان ساکن تهران شده ام و برخی از بچه ها ساعت 4 یا 5 صبح برای تمرین از ورامین و شهر ری پیاده می رفتند. همه چیز خیلی سخت است. مربیان از او تشکر نکردند.

وی با بیان اینکه از خانواده دور هستم و سخت کار می کنم، ادامه داد: حدود دو سال بود که هر هفته با قطار و با قطار از اصفهان به تهران می آمدم. من در نهایت در تهران زندگی کردم، اما در 16 سالگی استقلال از خانواده بسیار سخت بود. البته من بچه می خواستم. خدا را شکر می کنم که خانواده ام را خوشحال کردم و به عنوان بخشی از تلاشم جبران کردم.

خسروی که دو گل در این رقابت ها به ثمر رساند، درباره زدن اولین گل ملی خود گفت: وقتی اولین گلم را زدم احساس عجیبی داشتم، شوکه و تعجب کردم چون همه بچه ها می خندیدند، خیلی دوست داشتم گل بزنم اما خودم را باور نمی کردم. وقتی گل زدم خیالم راحت شد.

این بازیکن که سه سال است در هاکی روی یخ فعالیت می کند، درباره حضورش در تیم ملی گفت: خدا را شکر می کنم که نزدیک به نیم سال پیش آرزوی بازی با این بچه ها در تیم ملی را داشتم و الان هم افتخار می کنم. با آنها باشید

خسروی در پایان گفت: امیدوارم بیشتر دیده شویم و ما را دوست داشته باشند. من از اسپانسرهای فوق‌العاده‌مان تشکر می‌کنم که برای ما زحمت کشیده‌اند و هرگز اجازه ندادند ما هیچ نگرانی دیگری داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا