آخرین رویداد فرهنگی زنان در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، جشنواره توراندخت ابتکاری بنیاد توراندخت و یکی از جشنواره های نادر در عرصه هنر بانوان کشور در سال های اخیر است که در شاخه های هنری از جمله سینما، موسیقی و تجسمی برگزار شده است. هنرها

آخرین رویدادهای فرهنگی زنان در سال 1402 به پایان رسید

افتتاحیه این جشنواره بزرگ دی ماه امسال در تالار قلم کتابخانه ملی با حضور اساتید و شرکت کنندگان این جشنواره. بین المللی برگزار شد. این جشنواره به بانوان کشور اختصاص دارد و شاخه های مختلف جشنواره آن را به رویدادی بی نظیر در عرصه فرهنگ و هنر کشور تبدیل کرده است.

آخرین رویدادهای فرهنگی زنان در سال 1402 به پایان رسید

آریا عمرانی دبیر این جشنواره با بیان اینکه در این دوره از جشنواره تصمیم گرفتیم نمایشگاهی از آثار برگزیده جشنواره راه اندازی کنیم، اظهار داشت: در این نمایشگاه آثاری در زمینه های خوشنویسی، نقاشی، تذهیب و نگارگری، گرافیک به نمایش گذاشته شده است. و رسانه هنری جدید از اساتید بزرگ جامعه. هنر دولتی مانند استاد الهه خاتمی، استاد امیرمحمد فلسفی، استاد کالیچ خانهاستاد صغری حسینی، استاد عین الدین صادقی، استاد محسن آقا تو برواستاد مهین دخت سالک مهدوی، استاد تاکستانی، استاد مونس بسکابادیزهرا خانم زنده و استاد سیستم الدین امامی فر نشان داده شده است.

این نمایشگاه از 14 مارس آغاز شد و در شب 28 مارس در گالری باغ موزه قصر به پایان رسید.

دکمه بازگشت به بالا