کسب پنجمین سهمیه پارالمپیک تکواندوی ایران توسط آیلار جامی

المپیک | پارالمپیک

کسب پنجمین سهمیه پارالمپیک تکواندوی ایران توسط آیلار جامی

آیلار جامی ملی پوش تکواندوی ایران در فینال وزن 52 کیلوگرم با برتری 23 بر صفر مقابل حریف هندی به مدال و سهمیه طلای پارالمپیک پاریس دست یافت.

به گزارش میجیک و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک؛ در ادامه رقابت های پاراکواندو آسیایی آیلار جامی قهرمان ملی ایران در فینال وزن 52 کیلوگرم با برتری 23 بر صفر مقابل حریف خود از هند به مدال طلا و سهمیه پارالمپیک پاریس دست یافت.

همچنین لیلا میرزایی دیگر نماینده ایران در فینال منهای 57 کیلوگرم به مصاف حریفی از نپال رفت و در دیداری نزدیک نتیجه را (4 بر 5) واگذار کرد. میرزایی با کسب عنوان نایب قهرمانی و ناکام ماندن در پارالمپیک به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

رقابت های کسب سهمیه قاره ای در بخش پاراکواندو امروز 6 اسفندماه در شهر تایان چین برگزار شد. تیم ملی ایران با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی در این مسابقات شرکت کرد.

به این ترتیب تیم ملی پاراکواندو ایران پنج سهمیه بازی های پارالمپیک پاریس را کسب کرده است. مریم عبدالله پور در وزن 47- کیلوگرم، سعید صادقیان پور در وزن 63- کیلوگرم، علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم و حامد حق شناس در وزن 80+ کیلوگرم پیش از این به پارالمپیک پاریس راه یافته بودند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا