فصیحی: سهمیه المپیک من ۳ ماه پیش قطعی شد/ ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرم

المپیک | پوست

فرزانه فصیحی از مسابقات قهرمانی جهان جاماند

بانوی دونده ایرانی از قطعی شدن سهمیه المپیکش خبر داد و گفت: از همه می خواهم برای موفقیت دختران ایرانی دعا کنند چون زحمت می کشند.

به گزارش میجیک، فرزانه فصیحی درباره از دست دادن فرصت حضور در مسابقات جهانی اسکاتلند، اظهار کرد: سهمیه المپیک من 3 ماه پیش قطعی شد اما «مهلت» المپیک برای کسب سهمیه رنکینگ 3 هفته مانده به المپیک بسته شد و به همین دلیل است. . ، اطلاعیه های رسمی مجاز است. سهمیه نداریم اما حضورم در المپیک قطعی است. این یک تجربه تلخ و فوق العاده است و من خوشحالم که در رقابت های اسکاتلند حضور دارم. شرایط خوبی دارم و اتفاق بزرگی برای ورزش کشور است چون می توانم به نیمه نهایی برسم.

وی افزود: خیلی دوست داشتم آنجا باشم و کاری برای دختران ایرانی انجام دهم، اما متاسفانه نشد. در المپیک کار سختی در پیش داریم. فینال 100 متر برای مردان سیاه پوست فینال بود. امسال با سهمیه خودم به پاریس می روم که خیلی مهم است.

ملی پوش ایرانی در پایان گفت: فینال سخت است اما سعی می کنم بهترین باشم. من از همه می خواهم برای موفقیت دختران ایرانی دعا کنند زیرا آنها خیلی تلاش می کنند. کسی میتونه به من بگه یعنی چی؟ اینکه ما به المپیک می‌رویم یک اتفاق بزرگ است. خیلی ها آرزوی رفتن به المپیک را دارند. خیلی خوب است که به المپیک رسیدم.

فصیحی در ادامه درباره میزان دستمزد فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: برای سه ماه 15 میلیون حقوق برای ما مصوب کرده اند که کفاف تمرینات ما را نمی دهد. من 6 سال است که در خارج از ایران تمرین می کنم و این میزان حقوق کفاف هزینه های من را نمی دهد. به هر حال این عدد از فدراسیون ما می آید. امیدوارم اوضاع بهتر شود. ما در زمان انتخابات فدرال هستیم و به حمایت بیشتری نیاز داریم.

فشیحی در پایان در پاسخ به این سوال که چه قولی برای المپیک داده است؟ وی گفت: تمام تلاشم برای شکستن رکورد ملی است. فکر می کنم اگر بتوانم روی صحنه بروم افتخار بزرگی خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا