دیدار خزعلی با وزیر توسعه اجتماعی و خانواده قطر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خانواده

دیدار خزعلی با وزیر توسعه اجتماعی و خانواده قطر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه شصت و هشتمین نشست کمیسیون وضعیت زنان در مقر سازمان ملل با مریم دیدار کرد. بنت علی بن نصیر المسند وزیر توسعه اجتماعی و خانواده قطر از این کشور بازدید کرد.

خزعلی در ابتدای این دیدار با قدردانی از موضع دولت قطر در حمایت از مردم مظلوم غزه، ابراز امیدواری کرد با همکاری گسترده کشورهای مسلمان، آتش بس فوری در غزه برقرار شود و مردم بتوانند دسترسی داشته باشند. آی تی. کمک های بشردوستانه.

وی با اشاره به طرح «تعهد به نهضت خانواده» از سوی رئیس جمهور کشورمان در هفتاد و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از دولت قطر دعوت کرد تا برای احیاء و ترویج ارزش‌های طبیعی خانواده به این جنبش بپیوندد.

بن ناصر المسند وی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با معاون رئیس جمهور کشورمان، ابراز امیدواری کرد که همکاری های پایدار و گسترده ای در مسائل مربوط به زنان و خانواده بین دو کشور ایجاد شود.

وی اذعان می کند: کشورهای اسلامی و بسیاری از کشورهای غیراسلامی در بحث حمایت از خانواده همسو هستند.

وزیر قطر افزود: منشور ارزش های خانواده به همین منظور در وزارت امور اجتماعی و توسعه خانواده تهیه و به امضای بسیاری از کشورهای آسیایی رسیده است.

معاون رئیس جمهور کشورمان ضمن قدردانی از وزیر خانواده قطر از تدوین سند خانواده در نماینده زنان ایرانی خبر داد و پیشنهاد بررسی اسناد دو کشور برای دستیابی به سند مشترک خانوادگی را داد که مورد قبول و استقبال قرار گرفت. توسط طرف قطری .

در ادامه این نشست، خزعلی بحران جنسیتی و شناخت انحرافی هویت جنسیتی را یکی از مصیبت های انسانی دانست که بشریت در جهان با آن دست به گریبان است و نسبت به تهدید جدی نهاد خانواده که منافع خود را نادیده گرفته است ابراز نگرانی کرد. . کودکان، زنان و بهداشت عمومی.

وی همچنین بر اشتغال، کارآفرینی و مسائل اقتصادی برای گسترش تعاملات تجاری و تبادلات بین زنان دو کشور تاکید کرد که مورد استقبال طرف قطری نیز قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا