خودروهای برقی جدید در راه است

خودرو | خودروهای

خودروهای برقی با یخچال و حتی سیستم های کارائوکه داخل خودرو در چین تایید شده اند. با این حال، خودروسازان به طور فزاینده ای تخت و سایر امکانات رفاهی را برای افزایش فروش اضافه می کنند.

به گزارش میجیک، در حالی که مصرف کنندگان مخارج خود را محدود می کنند، تولیدکنندگان بزرگ خودروهای الکتریکی با کاهش تقاضا در داخل مواجه هستند، درست در شرایطی که تنش های ژئوپلیتیکی با اقتصادهای بزرگ غربی مانع چشم انداز صادرات شده است. در همین حال، برای بازیکنان کوچکتر، توانایی تفکر خلاقانه کلید بقا است.

ارائه فناوری پیشرفته همچنین نشان دهنده این خطر است که تولیدکنندگان غربی در صورت از دست دادن سهم بازار در بزرگترین بازار خودروی جهان، عقب بمانند.

فروشنده خودرو Xpeng در نمایشگاهی گفت: در حالی که سازندگان خودروهای قدیمی هنوز فقط بر توانایی رانندگی خودرو تمرکز می کنند، شرکت های چینی راضی نیستند و در حال توسعه گزینه های راحتی و سرگرمی هستند که یکی از دلایلی است که مشتریان به طور فزاینده ای به دنبال راه هایی برای رانندگی هستند. مرکز شانگهای آنها الان عاشق ماشین های الکترونیکی هستند.

در اینجا به برخی از مواردی که در چین ارائه می شود نگاه می کنیم. با یک کلیک روی صفحه نمایش خودرو در EXPANG G9، این SUV یک تخت دو نفره با قیمت 36700 دلار خواهد داشت. این خودرو برای افرادی که نیاز به مکانی راحت برای استراحت در ساعات کاری دارند، انتخاب بسیار مناسبی است.

این ویژگی برای برخی از خانواده ها در تعطیلات نیز مفید است. انتظار طولانی مدت در ایستگاه های شارژ و ترافیک برای ساعت ها و همچنین شرایط بد آب و هوا، بسیاری از افراد به مکانی امن برای خواب نیاز دارند.

سری L لی اتو یکی از محبوب ترین SUV های چین است که فضای داخلی جادار، قابلیت های فراوان و ماساژ روی صندلی ها را ارائه می دهد. همچنین دارای یک سایبان خورشیدی است که به سقف متصل می شود که به گفته خودروساز می توان آن را در عرض چند دقیقه جمع کرد یا پایین آورد و ذخیره کرد.

BYD، بزرگ‌ترین سازنده خودروهای الکتریکی جهان، می‌خواهد Yangwang U8 153000 دلاری را برای علاقه‌مندان به فناوری جذاب‌تر کند.

طبق گزارش بلومبرگ، بازی در ماشین یک پیشنهاد گسترده است. در سال 2022، تسلا پلتفرم بازی ویدیویی Steam را به سیستم خود اضافه خواهد کرد. BYD یک گام فراتر رفته است و به رانندگان اجازه می دهد از آن به همراه پدال های خودرو برای اجرای بازی های ویدیویی بر روی صفحه نمایش داخل خودرو استفاده کنند.

در حالی که این فناوری محبوبیت خود را نشان داده است، نگرانی هایی در مورد نویز نیز ابراز شده است. سازندگان خودروهای برقی چینی محدودیت‌هایی را اعمال کرده‌اند، از جمله اجازه می‌دهند بازی‌ها فقط زمانی که خودرو ساکن است و موتور خاموش است، انجام شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا