رقابت کار دست خودروهای برقی چین داد

خودرو | خودروهای

داده‌های صنعت چین نشان می‌دهد که فروش خودروهای الکتریکی چین در ژانویه تا فوریه نسبت به سال گذشته کاهش یافته است زیرا رقابت با تشدید رقابت با رهبر بازار BYD برای کاهش بیشتر قیمت‌ها کاهش یافته است.

به گزارش میجیک، داده های انجمن خودروهای مسافری چین نشان داد که فروش خودروهای برقی باطری 18.2 درصد افزایش یافته است. این تا حدی نشان دهنده کاهش علاقه مصرف کنندگان است زیرا سرما عملکرد باتری های EV را کاهش می دهد.

فروش خودروهای انرژی نو در دو ماهه اول سال 2023 از 36.2 درصد در سال 2023، 37.5 درصد افزایش یافته است. این رقم با رشد کلی 16.3 درصدی بازار خودروهای سواری در ژانویه تا فوریه مقایسه شده است و نشان دهنده ضریب نفوذ 33.5 درصدی است. خودروهای انرژی جدید در مقایسه با 28.3 درصد در همان زمان در سال 2023.

بر اساس گزارش رویترز، این انجمن اعلام کرد که ضعف در شارژ مجدد خودروهای الکتریکی و مسافت رانندگی به دلیل باران، برف و یخبندان موقتاً بر اعتماد خرید مصرف کننده تأثیر گذاشته است. تغییرات در زمان تعطیلات سال نو چینی باعث نوسانات ماهانه داده ها در دو ماه اول سال شد. تعطیلات بهمن ماه امسال در مقایسه با ژانویه سال گذشته هشت روز به طول انجامید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا